Hoihoi,daar ben ik weer eens.
Ik heb het erg druk gehad de laatste tijd dus amper tijd gehad om te forummen.
Hier gaat alles prima,Delano is een heerlijk makkelijk mannetje die me samen met zijn broer laat genieten van iedere dag!
En jaja,het heeft lang geduurd,maar eindelijk begint de kleine man een beetje te kletsen!
Geen hond die er wat van maken kan hoor,maar moeders wél natuurlijk!
Ieder woordje probeert hij na te zeggen,heel schattig.
Hij zegt wel al een poosje een paar woordjes hoor,zoals mama,papa,bah,sexy,die,dat,daar,aai etc...
Ik vind het zo gezellig dat hij nu wat meer begint te zeggen!!
De oudste praatte ook pas na zijn tweede verjaardag dus maakte me er niet druk om maar ik was wel een beetje jaloers hoor,als je al die verhalen leest van grappige uitspraken.
Maar goed,het is nog niet echt praten wat hij doet maar het begin is er,mijn grote vent!
Zo,nu maar 's lezen wat er allemaal gebeurd is in forumland!
Groetjes Tanja
Ik heb het erg druk gehad de laatste tijd dus amper tijd gehad om te forummen.
Hier gaat alles prima,Delano is een heerlijk makkelijk mannetje die me samen met zijn broer laat genieten van iedere dag!
En jaja,het heeft lang geduurd,maar eindelijk begint de kleine man een beetje te kletsen!
Geen hond die er wat van maken kan hoor,maar moeders wél natuurlijk!
Ieder woordje probeert hij na te zeggen,heel schattig.
Hij zegt wel al een poosje een paar woordjes hoor,zoals mama,papa,bah,sexy,die,dat,daar,aai etc...
Ik vind het zo gezellig dat hij nu wat meer begint te zeggen!!
De oudste praatte ook pas na zijn tweede verjaardag dus maakte me er niet druk om maar ik was wel een beetje jaloers hoor,als je al die verhalen leest van grappige uitspraken.
Maar goed,het is nog niet echt praten wat hij doet maar het begin is er,mijn grote vent!
Zo,nu maar 's lezen wat er allemaal gebeurd is in forumland!
Groetjes Tanja