update eindelijk

o pff eindelijk kan ik us een berichtje plaasten kon echt al week niet reageren of berichtjes plaatsen hoe vervelend nu doet hij het weer gelukkig :)

ik heb me echo gehad was nog erg vroeg en niet veel te zien dus nog even gedult hebben begin dec mag ik weer terug voor een echo .... spannend

nu erg veel last van moeheid, misselijk en duizelig niet zo lekker eraan en merk dat ik moeite heb met het zeuren (dochter is ziek) van me dochter heb ik anders niet en voel me dan weer schuldig.

ik heb op het werk een aanbod gekregen voor ontslag met bonus en dan behoud van ww en bedrag om een studie te volgen.
spannend of ik het zal aanemen wil graag regelmatig werk van vaste uren en niet meer onregelmatig werken vandaar wat baas en ik op dit spoor zijn gekomen.
wat vinden jullie ervan? zouden jullie het doen?

ben blij dat ik weer mee kan doen op forum

kus

Oh jah ik weet niet goed wat je moet doen... je kunt zelf het beste de mogelijkheden afwegen denk ik... maar als het een rieel aanbod is zou ik het doen.

Ik herken eht hoor... ik kan van jorn ook minder hebben terwijl hij juist altijd lief is. en als ie dan eens vervelend is dan ben ik momenteel ook zo aangebrand. beetje lastig, maar gaat wel over hoor... komt ook omdat je zelf niet lekker bent... en niet lekker in je vel zit.

Spannend dus nog ff afwachten.... hou ons op de hoogte!

Hoi, toevallig heb ik dit zo in september gedaan!
Had er nog een baan bij dus heb uiteindelijk geen ww aangevraagd.
Ik denk dat je gewoon op je gevoel af moet gaan, in mijn geval was ik blij dat ik weg kon!

Balen dat er nog zo veel te zien was op de echo!
Ik mag 19 november voor de tweede echo(10 weken)
Maak me toch nog steeds wel een beetje zorgen ondanks we wel een kloppend hartje hebben gezien!

Ook ik zit momenteel heel snel op de kast en kan soms om alles mopperen!
Probeer er wel aan te denken maar soms reageer ik al voor ik er erg in heb!
Nou ja hoop dat dat ook binnenkort wegtrekt als de rest van de kwaaltjes minder worden!

Hoe zit je trouwens nu met je waardes?
Gaat dat een beetje goed?
Hier lijkt alles nu eindelijk alles wat meer in rustiger vaarwater terecht te zijn gekomen, eindelijk!

Liefs

Terug
Bovenaan