Update en buikfoto!

Hoi allemaal

Ook weer eens even een verhaaltje van mij.
Ik moest vandaag voor de laatste keer naar de vk. Hierna moet ik bij de gyn zijn.
Bij het voelen naar de baby gingen ze beiden twijfelen, dus er is voor de zekerheid een echo gemaakt. De vorige keer had ik een gemiste stuit, dus ze zijn extra voorzichtig...hahaha. En wat blijkt nu? Ze is helemaal uit zichzelf gedraaid! En ligt al netjes ingedaald ook! Helemaal super dus, want nu ga ik hoogst waarschijnlijk wel gewoon bevallen!

Ook wel een beetje eng, want ik had me eigenlijk net neergelegd bij die ks...hihi Nu staat me dus ineens weer iets anders te wachten.....spannend hoor!

Wel fijn dat ik dan waarschijnlijk veel minder last zal hebben met mijn lijf en 2 kleintjes! Het herstel van een ks is natuurlijk toch wel zwaar en daar zag ik echt wel tegenop.

Nu dus weer even aan het idee wennen. En dan noog vooral aan het idee dat ik dus hoogst waarschijnlijk niet met 38,5 week een ks krijg...hihi. Nu wordt het gewoon afwachten...

Nu nog even de buik.....:

Liefs Annet 34w5d

Hey Annet!!
Wat leuk om je weer te zien! Mooie buik heb je! Je bent wel veranderd in je gezicht! Het gaat hard zeg al ruim 34 weken. Fijn dat de kleine meid goed is gaan liggen.
Succes met de laatste loodjes!
Liefs Esther

Zo zeg, jij ziet er goed uit! Mooie buik hoor..... En wat gaat het snel opeens! Sterkte met de laatste loodjes én met afwachten (maar dat was toch één van je sterkste kanten: geduld?)

Fijn dat je poppetje vanzelf goed is gedraaid, en dan hoef je je ook geen zorgen meer te maken dat je iets mist omdat je geen natuurlijke bevalling hebt gehad.......

Liefs
Susan

hey meis,

wat gaat de tijd toch snel zeg.....en wat een mooie buik heb je....

voel je je verder goed???

van de ene kant is het natuurlijk balen dat je nu ook miss nog wel overtijd kunt gaan lopen, maar van de andere kant is het natuurlijk wel plezierig dat je gewoon mag bevallen nu...heb je beide meegemaakt.....

nou nog een fijne zwangerschap die laatste paar weekjes....

liefs denise

Wat fijn dat je kleintje mooi gedraaid is! Ik hoop dat je niet zo ver over de datum heen gaat als ik (na 15 dagen ingeleid...) maar vooral hoop ik dat je binnenkort een gezonde dochter in je armen mag houden!

Succes met de laatste loodjes...

Groetjes,
Myrna, mv Isis (20,5 mnd) en Nika (3,5 wk)

Wat ontzettend lekker dat de kleine toch nog is gedraaid in je buik.
Hopelijk wordt voor jou wordt het een spontane bevalling (op tijd...) en ben je daarna weer lekker snel op de been om van je twee kinderen te genieten.
Geniet nog even van je zwangerschap, je hebt een mooie buik!

Groetjes,
Geeske, Wieteke & Freek.

HIya Annet!

Wat een prachtige ronde buik heb je! (leuke belly band ook)
Hahaha en misschien volkomen ongepast om te zeggen (maar ik doe het lekker toch)...je "dames" zijn ook niet mis! Ha ik was alweer helemaal vergeten hoe indrukwekkend ik mijn "preggy boobs" vond (normaal heb ik namelijk maatje boobettes, 't mag niet eens boobs heten)

Veel succes met de laatste loodjes, en helemaal te gek dat je hoogstwaarschijnlijk een natuurlijke bevalling mag hebben. Daar hoop ik stiekem ook een beetje op als er een 2e aan mag komen. Zo'n keizersnede is allemaal goed en wel, maar ik voelde me toch een beetje alsof ik een levenservaring misgelopen was.

Ajuus, ilja

Terug
Bovenaan