update en echo

Hier alles ook ok. Uk is 40 gr gegroeid en ligt ingedaald. Is wel te voelen ook, want kan amper meer lopen. Gyn zei dat als ik het helemaal gehad heb ze me niet tot 42 wk laten lopen. Maar voorlopig gaan we gewoon door. donderdagavond twee voorweeën en veel harde buiken.
Verder 'fijne' brieven van de belastingdienst dus na alle gedoe met te klein ukkie en andere dingen vanavond steeds huilen. Trek het even niet meer zo goed. Bij het internet bankieren al een foutje gemaakt en ik snapte het gewoon niet meer grr...
No ja, laatste loodjes...

ow soms kan je van die dagen hebben he.
Wij hadden van de week ook van die blauwe enveloppen in de bus zitten. Wordt ik ook altijd accuut zenuwachtig van.
Maar het viel weer mee.
En afgelopen week de helpdesk van het rabo-internetbankieren moeten bellen omdat ik niet meer wist hoe ik een betaling als vast agenda-punt in het systeem moest zetten.
Dus ik kan je de hand schudden.

En gister heb ik werkelijk alles laten vallen wat ik in mijn handen had. Gelukkig is mijn moeder mee geweest om te boodschappen, en na 2 gangpaden in de winkel ben ik haar maar gaan aanwijzen wat ik wilde hebben, want ik kreeg niks in mijn karretje zonder het niet een keer van de grond te moeten rapen.

Door al die rottige hormonen en die zwangerschaps dementie kan een mens goed de kluts kwijtraken. En dan zit je al helemaal niet te wachten op van die rottige dingen als internetbankieren of belastingen.
Ik kan me goed voorstellen dat je dan even een goed potje moet janken. (De tranen zitten hier ook hoog hoor... een mislukte ovenschotel is al reden genoeg voor een hysterische huilbui...)

oww balen zeg jeetje...

gelukkig gaat het met het kleintje goed..

die blauwe brieven kreeg ik ook maar stond in dat we aangifte moesten doen voor 1 april ofzo.. dus valt maar goed ik krijg ook de stress van geld zaken en blauwe brieven enzo...

ik doe thuis ook alles financieel qua overboeken enzo en moet dan echt alleen doen als ik me goed voel en niet duf of suf want dan maak ik er een potje van hahaha

hopelijk valt het allemaal mee en heerlijk die tranen de tranen laten lucht vaak erg op

Terug
Bovenaan