Update en foto's

Hallo allemaal,
Ten 1e iedereen gefeliciteerd die al reeds bevallen zijn..
Hier gaat alles super goed en Quinn Daevon doet het ook perfect.. Hij is nu inmiddels alweer 1week oud.. en een raar idee dat ik eigenlijk nu 37weken zwanger  zal zijn!
Maar gelukkig hebben we de kleine man al bij ons want zag het echt totaal niet meer zitten..
de kraamhulp is ook voor het laatst geweest*gelukkig maar* had er eigenlijk bijna niks aan... heb alles zelf op eigen houtje gedaan omdat de uren die ik eigenlijk zou krijgen*6uur op een dag* is inmiddels gegaan naar 3uur op een dag..   en dan kwam ze smorgens om 8uur tot half 10 en smiddags van half 1 tot 2uur!
Dus als ze hier was was het eigenlijk heletijd papieren in vullen en Quinn en mij controleren,en de afwas te doen.. That's it!
Maar kben niet iemand zo van het bellen dus heb het er maar bij gelaten!
ik zal wat foto's erbij zetten van Quinn..

Quinn 2uurtjes jong

Quinn 2dagen oud.. *wat een kleurtje he? de haren heeft ie van mij en bruine tintje van zn papa het lijkt wel een half bloedje! maar dat is tie niet..*

Groetjes,

Manuela

Haii,
Wat vervelend van die kraamhulp hoor je wel vaker he klachten over de kraamhulp ben ook benieuwd wat mij te wachten staat als ik bevallen ook aangezien het te kort, maar ja we zien het allemaal wel.
Wat een mooie mannetje hebben jullie zeg lekkere bos haar leuk hoor Geniet lekker van hem en wees blij dat je niet nog zolang moet Ik ben nu 39 weken en 2 dagen zwanger en heb het ook echt wel gehad nu kan niet wachten tot we onze 2e dochter in onze armen mogen houden. Maar we wachten rustig af meer kunnen we niet doen he.

Geniet lekker van elkaar!

Groetjes Nicole

Hoi Manuela,

Wat een heerlijk mannetje weer!
Wel ontzettend balen zeg dat je het zo slecht hebt getroffen met de kraamhulp. Wij hadden het gelukkig weer goed getroffen. Hebben 5 uur per dag kraamhulp gehad en we hadden weer heel veel aan haar. Ook kregen we een helpende, maar die is maar 2 dagen geweest. Daarna was ze ziek. We konden nog wel weer een ander krijgen, maar dat hebben we niet gedaan, er waren al genoeg vreemde gezichten in huis geweest.

Geniet van je 2 mooie mannetjes!

Groetjes,
Susan

Gefeliciteerd - wat een lekker ding zeg:)

Wat kraamzorg betreft was ik erg teleurgesteld. Ik was 7 uur per dag beloofd en het werd 3 uur per dag. De aanvullende hulp kwam nooit als beloofd op dag twee en ze hebben nooit daarover gebeld van het bureau dus wij hebben gelijk gezegd dat die dan gewoon weg kon blijven. De 3 uur echt kraamzorg leek mij echt 3 uur te veel. Ik heb ruzie gemaakt met de muts (sorry zij was echt vreselijk) toen zij op dag 3 zonder overleg met de VK bijvoeding aan mijn kleine heeft gegeven. Ook moest wij op die dag een dure kolfapparaat kopen die ik naar een keer gebruiken bijna geen borstvoeding meer kon geven van de pijn. Die sta nu veilig opgeborgen  - voorlopig ga ik die niet meer gebruiken. Ik was zo blij toen zij na een week eindelijk haar laatste dag hier had. Borstvoeding gaat vanaf dag 1 goed en vanaf dag 5 helemaal super.

Groeten

Mor74 - moeder van Celeste 1 week + 5 dagen

Terug
Bovenaan