update en pijn bovenbenen en liezen??

A

Anoniem

Guest
 Hallo

Hier even een update van hoe het hier gaat.
We zijn alweer in week 24, gaat bij de 2e veel sneller dan bij de 1e vindt ik. Op zich gaat wel alles goed alleen soms een irritant gevoel aan de binnenkant van de bovenbenen en liezen. Zou dit bandenpijn zijn?? Herken dit niet van de vorige keer. Wat de ischias betreft gaat eigenlijk op en af dan gaat het enkele dagen goed en dan weer wat minder. 2 weken geleden nog een pretecho laten maken en nu weten we zeker (???) wat het wordt.
Afgelopen week de kleertjes alvst gewassen en de baykamer alvast een beetje op orde gemaakt nu moeten alleen de grote dingen nog een keer uitgewassen en schoongemaakt worden. Maar goed daar wachten we nog even mee tot het mooier weer is.
Volgende week dinsdag weer controle bij de vk.

Groetjes bg

Hoi Bg,

Het kan bandenpijn zijn, maar ook net zo goed bekkenpijn. Hou het even in de gaten en geef het aan bij je vk. Een warme kruik doet wonderen! Ik heb er ook al sinds week 18 last van (zo ongeveer). Bij mij was het een beginnende bekkeninstabiliteit, maar dat hoeft bij jou niet zo te zijn. (Als je op een gegeven moment je voeten niet meer kunt optillen  of dergelijke klachten krijgt waarvan je denkt  'dit is eigenlijk niet goed' moet je even aan de bel trekken.)

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan