Update enzo..

Hoi allemaal,

Heb alweer een tijdje niet gereageerd, sorry. Maar probeer wel trouw mee te lezen!
Weet ook even niet bij welk forum ik nu moet "meedoen" haha! Toch maar vertrouwd bij deze gebleven. Vind ook wel dat we dit forum gewoon een kans moeten geven!

Hier gaat alles goed eigenlijk. Lieve wordt met de dag een "groter" meisje (hoewel het zindelijk worden helaas nog niet echt lukt) en Beau is ook al een flinke vent (10 kilo bij 9 maanden..)! Verder is hij veel sneller dan Lieve, hij kroop en zat al toen hij 8 maanden was, en hij probeert nu al voorzichtig rond de tafel te lopen (hij is vandaag precies 10 maanden).

En verder heb ik ook nog een heel leuk nieuwtje, namelijk dat wij een derde wondertje mogen verwachten rond 24 december! Ben vandaag precies 20 weken, en heb volgende week de 20-w echo. Spannend, zeker na alles wat hier de laatste tijd gebeurd is op het forum... (is ook de reden waarom ik het nu pas wilde vertellen). Het gaat gelukkig goed, op de moeheid na dan.. Ga zometeen maar even plat, heb de luxe dat zowel Beau als Lieve allebei slapen tussen 13-16u!

Zo, nu zijn jullie weer op de hoogte..

Veel liefs,
Mo22, mama van Lieve (27-09-06) en Beau (06-10-08) en onze ongeboren kruimel..

Wat leuk! Van harte gefeliciteerd! Ik hoop dat het een hele fijne zwangerschap wordt, met een heel gezond kindje!

Ben blij te horen dat alles goed gaat met jullie!

Groetjes Hanneke

Wauw,gefeliciteerd met de zwangerschap van jullie derde wondertje!!

Kan me voorstellen dat je wel wat moe bent met 2 kids..

Geniet lekker van je zwangerschap!

groetjes Pally

Terug
Bovenaan