update Ethan

even een upje van ons lieve mannetje..

het gaat goed met hem hij moet sowieso tot zaterdag op neonatology blijven ivm zijn antibiotica.

hij is van alle toetsers en bellen af op het infuus na wel is hij vandaag onder de lamp gegaan omdat hij zo geel is maar vanavond was er al een klein verschil te zien.
maar zijn infuus staat nu nog maar op 4ml per uur en dat was eerst 8ml en toen 5ml.. dus we zakken al goed

hij drinkt ontzettend goed aan de borst en heeft vandaag zelfs een nieuw record behaald van 50cc dan had hij ook wel ontzettend veel trek toen we aankwamen.

ik had al een aantal foto's op hyves gezet dus daar kun je ons mooi mannetje bewonderen..

liefs ingeborg

Fijn dat het stukken beter gaat, en dat hij zo goed drinkt.

Beetje onbeleefde vraag, maar waarom ligt je mannetje precies op neonatology, volgens mij heb ik dat gemist ... hoop dat het niet ernstig was?

Hoe is het met jouw?

liefs Marina

@ marina. Ethan heeft een zware start gehad hij ademde niet toen hij geboren was en omdat het zo lang duurde heeft zelfs zijn hartje even stil gestaan.
Door dat allemaal heeft zijn lichaampje zijn niertjes en lever stil gelegd om zijn hersenen van genoeg zuurstof te voor zien.
Nu hebben zijn niertjes en lever z'n oplawaai gekregen dat ze de eerste dag heel slecht hebben gewerkt en zijn lichaam is zeg maar nu nog bezig met het achterstallige afvalstoffen af te voeren en daar heeft hij wat hulp bij via het infuus en voor de zekerheid om infecties tegen te houden heeft hij dan antibiotica..

Er blijft ook een kleine kans dat zijn hersenen ook een oplawaai hebben gehad maar dat moet in de loop van de jaren/ontwikkeling blijken hij zal dan ook tijdens zijn ontwikkeling onder controle blijven bij de kinderarts

Oh wat fijn dat ie van alle toeters en bellen af is.. nu hopen dat het snel nog beter gaat en dat jullie binnenkort snel van hem thuis mogen genieten!

Super dat hij het zo goed doet!

Lief s

Ik begrijp het, heftig hor!
Wat zal je je rot geschrokken zijn op dat moment zeg!

Beterschap toegewenst en dat je mannetje snel mag opknappen en mee naar huis mag!

Hoe is het nu met jouw dan?
Dit alles gaat bij jullie ook niet in de koude kleren zitten,

liefs Marina

Terug
Bovenaan