update "even iets heeeeel anders"

yess yess joepie joepie,

mijn zwager Luke heeft een anestesist gevonden en een chirurg die de schildklier operatie aandurven.
ben zoooooooooooooo blij!!!!!!!!!!!!!
9 augustus wordt hij opgenomen.
dan gaan ze eerst een hele dag zijn bloedsuikers meten.
10 augustus wordt de schildklier verwijderd.
en er wordt direct een uitwendige insuline pomp geplaatst.!!!!!!!!!!!!!!

joh, ik kan het nog niet geloven.
pfffffffffffffffffffff.
De chirurg denkt dat er een kans is dat de schildklier heel veel invloed uit oefend op luke zijn bloedsuiker/insuline aanmaak.
en misschien dat wanneer de schildklier weg is, dan dan ook de suikers stabieler blijven.

Nou, eerst de operatie nog.
de kans blijft aanwezig dat hij niet meer bijkomt.
Wordt dus een super super spannende dag.
Ik wou het toch even melden omdat ik zulke lieve mee levende en mee denkende reacties heb gehad.

dank jullie wel,
knuf
een super blije en gespannen smooty

Spannend blijft het, maar het feit dat er artsen zijn die het aandurven is al heel wat. Alles beter dan niks. Meid heel veel sterkte voor jou en je familie de komende tijd.

Het blijft hoe dan ook super spannend maar dit is eigenlijk gewoon KEI GOED NIEUWS!!!!!
Het menselijk lichaam kan heel goed zonder de schildklier heel gek eigenlijk als je weet dat hij best veel doet maar ook negatief kan laten gebeuren
Dus het kan idd heel goed zo zijn dat als hij de operatie goed doorloopt veel minder klachen heeft!!!

Oooh meid ik hoop het zo.....
Ik onthoud 10 aug want als we dan allemaal een kaarsje branden.................wie weet!
Ik duim in iedergeval
.

ontzettend bedankt voor jullie lieve reacties.
mijn zusje en ik hebben allebei skype op de laptop nu.

we hebben dagelijks even contact.

ik hou jullie op de hoogte.

dikke knuf
smooty

mijn ma en 2de hands vader vertrekken 8 augustus naar engeland om bij mijn zusje te zijn, als luke wordt geopereerd.

Ik heb een heleboel fotoos en een cd vol opnames van pascal klaar gemaakt die ze mee kunnen nemen.
en natuurlijk de nodige beterschaps kunstwerken van pascal.

smooty

Terug
Bovenaan