Update Fabio en Cissy

Hallo allemaal!

Ook ik zal weer wat vaker van me laten horen. Ik heb zelf net een heel heftige periode achter de rug (nog steeds eigenlijk) na het ziekbed en overlijden van mijn lieve vader.
Tis nu heel moeilijk voor mij om weer verder te gaan met mijn leven, want bij alles wat ik doe, en meemaak denk ik: dit kan ik nu niet meer aan pa vragen/vertellen...
Ook moet er ineens heel veel geregeled en gedaan worden voor mijn moeder waardoor ik dus ook minder op het forum (en pc) te vinden ben.
Gelukkig heb ik heel veel steun van familie en vriendinnen, wat me echt enorm helpt!
En natuurlijk mijn lieve Fabio die dan weer zoveel vreugde in mijn leven brengt! Als ik verdietig ben, dan slaat hij zijn armpjes om me heen en zegt: stil maar mamma, ik ben bij je (smelt!!!)
Fabio groeit momenteel weer als een speer, waardoor ik gelukkig weer de stad in mag om lekker te gaan shoppen voor hem!
Maandag moet ik naar het CB voor oa. de ogentest, ik ben weer benieuwd!
De afgelopen periode hebben we weer veel verjaardagen gehad van onze forum kindjes dus hebben we elkaar weer allemaal een aantal keer gezien, gezellig hoor!

Zo dit was het weer even voor nu, maar ik beloof dat ik vanaf nu ook weer vaker hier op het forum te vinden zal zijn!

Dikke kus van Cissy

Hoi Cissy,

Dat is zeker een heftige periode zeg! En wat heerlijk dat Fabio dat zo lief aanvoelt en je een beetje kan troosten en je kan laten genieten! Ik ervaar zelf ook heel veel mooie momenten van mijn kinders wanneer ik het moeilijk heb!
Wij moeten donderdag voor de ogentest, ik ben benieuwd, want ik denk dat Hjerre een lui oogje heeft en daarom een pleister moet. Maar goed, we zien wel.

Groetjes Hanneke

Hoi Cissy

ten eerste gecondoleerd met je vader.
Het is verschrikkelijk om iemand te moeten missen. Elke keer als je binnen stapt hoor je zijn stem en kun je bijna niet geloven dat hij niet wat terug zegt. het is zo onwerkeliijk allemaal.
Inderdaad zijn je kinderen dan een bron van troost.
Gelukkig maar. Je bent er om elkaar te helpen.

Haha, heerlijk he die kleren kopen....
Ik kan met die drie jongens mijn lol op, ben ook begonnen met de winterjassen en wat shirts.
Nu nog voor Chris vind ik veel lastiger. Dat zweven tussen maten in.

Wat voor maat draagt Fabio?
Moet ook oppassen dat ik te veel koop.
Het staat ook allemaal zo leuk ;)

groetjes Pascal

Hey Lieverd,
Gecondoleerd. Wat een rottijd voor je zeg.
Heel veel sterkte de komende tijd. Fijn dat die Fabio van je zo'n kanjer is! Daar heb je tenminste wat aan!
Dikke knuffel van mij en van Kian!

Jeetje meis, was naar voor jullie. En wat een lief gevoelig kind is Fabio toch. Geeft een hoop troost zo'n manneke. Die al een grote bink is zag ik bij de Cb resultaten. Weet je dat Stijn nog altijd een paar van die blouses van Fabio past. Denk dat wij niet slagen voor het twee jaar consult ;-)

Veel stekte en als je zin hebt in een wandeling naar de speeltuin in Clingendael dan gaan Stijn, Luuk en ik graag met jullie mee!!!

Terug
Bovenaan