update falko

wat is het druk geweest hier sinds woendag....

falko is woensdag opgenomen in zieken huis wegen een infectie in zijn scheenboot!!! hij strekte zijn been niet en had een gezwollen knie... ik mag gelukkig 24 uur bij hem zijn..
hij lijkt geen pijnt te hebben... slaapt allen slecht na onderzoeken of prikken... dus mama ook...
het lijkt wel allemaal verbeterende te zijnn... dus tja.. dan hebben we het er wel voor over!!!

heb nu wel internet... maar weet niet of ik tijd zal blijven hebben om bij te lezen hier... daar dat wel waarschijnelijk heel lang hier zullen zitten... kan tot 6 weken duren zal ik niet alles goed kunnen lezen en zo...

ik wees jullie allemaal veel plazier met jullie kleintjes... vermoed dat wij pas thuis komen als deze forum afgesloten is!!!

meid heel veel sterkte, niks is zo vervelend als je kind in het ziekenhuis en ook dat ze pijn hebben. Die van ons heeft 9 dagen in het ziekenhuis gelegen en dat vond ik al erg heftig.

Ik hoop dat hij er snel bovenop is en dat jullie kunnen gaan genieten.

O ja het forum gaat verder bij baby dreumes, dus kan je alsnog meekletsen.

wij zijn sinds donderdag weer thuis...

zijn naar de kinderziekenhuis in rotterdam geweest en thuis gekomen met een drankje... heel bezaar.. maar thuis is toch wel heel fijne!!!

Terug
Bovenaan