Update Fenna

Hallo allemaal,

Ik ben de laatste tijd weinig hier geweest.  Ik ben  nogal druk met heen en weer reizen naar mijn kleine meid en kolven.

Met Fenna gaat het inmiddels een stuk beter. Ze is uit de couveuse en drinkt al haar voedingen zelf. Ze is vandaag 5 weken oud.  Ze weegt nu 2100 gram. Na het herseninfarct heeft ze ook nog een infectie gekregen. Wederom spannende momenten voor ons. Maar na  een paar dagen was ze de  infectie helemaal te boven en op de laatste schedelecho was niks meer te zien van het infarct. Het infarct is er wel geweest en dat kan later gevolgen hebben maar op dit moment is er niks aan haar te merken. We moeten het afwachten en dat idee went gek genoeg.

Ikzelf ben nog lang niet hersteld. Mijn bloeddruk blijft wat hoog maar gelukkig waren mijn bloeduitslagen weer goed. Mijn lever en nieren hebben een een flinke klap gehad, dat heeft tijd nodig. Ook emotioneel is het best zwaar. Toch zijn we vooral positief. We hebben 2 prachtige dochters en elkaar.  Ik ben er nog en mijn meisje ook.  Daar ben ik vooral heel dankbaar voor. Fenna mag waarschijnlijk volgende week naar huis en dan gaat hier de vlag uit.

Het is wel een gek idee. Ik zou  nu 37 weken zwanger zijn. Als ik dan hier jullie belevenissen lees  is het soms  net even alsof ik nog  een beetje zwanger  ben. Kan ik toch nog een beetje meegenieten.    

hallo
wat een verhaal zeg.
ben heel blij om te lezen dat het nu allemaal beter met jullie gaat, ik wens jullie alle goeds toe en geniet maar lekker van je gezinnetje.
groetjes mascha

Hey!

Dat klinkt allemaal heel goed. Fijn dat je mini-meisje volgende week naar huis mag! Jullie zullen wel supertrots zijn op zo'n vechtertje...
Neem lekker de tijd om zelf weer aan te sterken en dit een plekje te geven. En zwanger gerust nog een beetje met ons mee; dan kunnen we daarna met elkaar gaan ontzwangeren... :)

Groetjes,

Jacoline.

Fijn om goed nieuws van jullie te horen hoor!
Fantastisch dat Fenna binnenkort lekker mee naar huis mag, ze heeft even genoeg meegemaakt in haar kleine leventje.
Hoop dat jullie lekker kunnen gaan genieten en langzaamaan alles kunnen gaan verwerken.
Hoop dat jij je ook wat sterker zult gaan voelen. Je organen hebben veel tijd nodig om te herstellen van zulke rake klappen, dus ik hoop dat je daar de tijd voor krijgt/neemt.
Ik wens jullie al het goede en hoop dat alles op zijn pootjes terecht komt, en zo te lezen zijn jullie al een heel eind de goede richting op!

Enneh, blijf vooral lekker meekletsen he! Kun je je verhaal ook lekker kwijt,

Dikke kus Rimke

Wat een heftige tijd voor jullie! Maar fijn dat kleine Fenna het goed doet!
Heel veel sterkte en neem genoeg tijd en rust om bij te komen, zowel lichamelijk als geestelijk. Hopelijk is ze snel thuis en hoef je niet meer te reizen om bij je kleine meisje te zijn.

Sas

Fijn om te horen dat het goed gaat. Gelukkig slaat Fenna zich er goed doorheen. Helemaal geweldig dat ze al alle voedingen zelf drinkt. Wat zal het fijn zijn als jullie haar straks mee naar huis mogen nemen.

En gun jullie de tijd om lekker te wennen en te genieten van jullie gezin. En jij vooral de rust en tijd nemen om weer helemaal op te knappen. Dat heeft zijn tijd nodig, doe het lekker rustig aan.

Ik weet niet of je hier wat aan hebt, maar het broertje van mijn beste vriendin heeft toen hij 2,5 jaar  was een herseninfarct gehad. Hij is tijdelijk half verlamd geweest. Inmiddels is hij 28 en ik kan het nog aan hem zien, omdat ik weet waar ik naar moet kijken. Maar iemand die er niets van weet ziet het ook niet aan hem. Hij heeft er in het dagelijks leven ook eigenlijk geen last van, kan gewoon alles doen. Alleen dingen waar hij de hele fijne motoriek voor nodig heeft, is erg moeilijk.

Veel geluk en gezondheid met je gezin!

En zwanger nog maar lekker even mee hoor. En straks als we allemaal bevallen zijn en een beetje tijd hebben kunnen we lekker kletsen over die lieve kleine ukkies.

Groetjes,
Susan

Hi Juf!

Fijn om weer wat van je te horen! Gelukkig dat Fenna zo vooruit gaat en idd jullie hebben elkaar, da's het belangrijkste.
Sterkte met je eigen herstel, en laat idd af en toe iets horen ;)

xxx

Fijn om te lezen dat het goed gaat met jullie en heerlijk dat ze bijna naar huis mag. Vind t ook erg leuk dat je ons niet vergeten bent en ons op de hoogte houdt. Had het me helemaal voor kunnen stellen dat je volledig in de zorg voor Fenna op zou zijn gegaan en geen seconde meer aan ons zou denken. Heel veel geluk toegwenst de komende tijd en hou ons op de hoogte!!

Liefs,
Marian

Terug
Bovenaan