Update Finn

Hoi dames,

Hier even een update van onze Finn.
Sinds twee weken krijgt Finn medicatie (Losec een zuurremmer) omdat hij reflux heeft.
Helaas werkt dit niet. Finn heeft nog steeds heel veel last van zijn reflux.
Hij gilt het vaak uit van de pijn, slaap overdag nauwelijks (soms maar twee uur per 14 uur), veel slikken, boeren, tong uitsteken, overstrekken enz.
Het is zo zielig om je kleintje zo te zien:-(
Finn groeit wel goed, hij drinkt dan ook minimaal 8x per dag (bv), dan heeft hij namelijk geen last van zijn reflux. S'nachts slaapt hij wel goed (omdat hij overdag niet slaapt) en komt hij 1 x voor een voeding.
Hij weegt nu 4810 gram (5.5 weken).
Qua ontwikkeling loopt hij gelijk met een kind van 3 maand dus dat doet hij super goed.
Vandaag weer bij de ha geweest en Finn heeft nu ook motilium gekregen (zorgt ervoor dat de voeding sneller naar de darmen gaat) als het maandag niet iets beter gaat moet ik weer bellen naar de ha. Volgende week vrijdag eindelijk naar de ka.
Hoop dat de mediatie snel aanslaat.
Als Finn geen last heeft van zijn reflux is hij echt super vrolijk zit heel vaak te lachen en begint al lekker te "keuvelen".

Ondanks de reflux genieten we volop van Finn maar er is best zwaar zo.

Ik ben benieuwd hoe het met jullie kindjes gaat!

Liefs Danielle

Hey Daan!

Wat ontzettend vervelend zeg dat Finn er zo last van heeft. Kan me voorstellen dat dat heel moeilijk is om te zien en dat het heel zwaar is voor jullie.
Als je de foto's van hem ziet zou je het helemaal niet verwachten dat hij zo'n last heeft, zo'n vrolijk manneke!
Wel fijn dat hij het verder zo goed doet!
Ik hoop dat de nieuwe medicatie snel aan slaat en dat jullie nog meer van Finn kunnen genieten, want het is een heerlijk ventje volgens mij :)

Heel veel sterkte en succes ermee!!

Liefs Kim

:-(
Wat balen dat de Losec niets doet voor je kleine man, vreselijk als ze zo'n pijn hebben... Ik hoop dat de Motilium wel wil werken en dat je mannetje snel geen last meer heeft van de narigheid.

We hebben hier zoveel aanpassingen gemaakt en ik geloof dat het hier allemaal wel aan het helpen is. Al heeft hij nog steeds 's avonds veel last van huilbuien en onrust en ook vandaag weer slecht drinken... Nou ja gaat hopelijk ook wel weer over :)

Liefs en veel beterschap voor Finn!
Marieke (november mama)

Aaah wat vervelend dat de medicatie niet werkt! Arme Finn! heb zo met hem, en jullie te doen!
Het is natuurlijk enorm genieten maar het is zo jammer dat zo'n klein mannetje zoveel pijn heeft..en jullie daardoor natuurlijk ook last van hebben.
Ik hoop dat deze nieuwe medicatie snel zn werk gaat doen!

Maar wat heeft ie een mooie lach! Geweldig!
Kan niet wachten dat Merle ook bewust gaat lachen...moet het nu nog met de schattige lachtrekjes doen!
En dan smelt ik al helemaal weg! :)

Fijn weekend!

Lfs Esther

Hey, wat ontzettend sneu dat finn zoveel last heeft hoop dat de medicijnen snel werken.

Met Sophie gaat het super goed. Is zelfs al een paar nachten aan doorslapen wat erg fijn is. Verder is het een heel lief en tervreden meisje die je eigenlijk niet of nauwlijks hoort. Ze is nu overdag wel meer wakker aan het worden en dat is ook wel weer gezellig alleen jammer dat ze dan nog niet echt in de box wil liggen maar dat komt ook wel moet ze gewoon even aan wennen. We moeten wel 23 jan naar de kinderarts ivm dat ze in stuit heeft gelegen gaat die even de heupen en zo nakijken of dat allemaal goed is. Op zich is dat ook wel weer fijn dan weet zeker dat ze er niets aan heeft overgehouden. Ben wel benieuwd wat die gaat zeggen.

Liefs en beterschap voor Finn!

Thanxs voor jullie lieve reacties!
@Kim, als hij geen last heeft is hij ook echt heel vrolijk. Zodra je tegen hem begint te kletsen of te zingen begint hij breeduit te lachen (denk dat hij me uitlacht want in kan niet goed zingen:))
Ik ben wel heel erg blij dat hij nog kan lachen en niet 24/7 pijn heeft!
@Marieke, hoop ook de de motilium gaat werken, dit moet hij 3x per dag en de losec ook nog twee keer per dag. Ook geven we nog infacol, ben blij dat de nutriton eraf is anders zijn we echt alleen maar met medicijnen bezig. Hoop dat de combi losec-motilium de juiste is voor Finn!
Hoop dat Gabriel snel meer rust in zijn lijfje krijgt! Zijn jullie nog gestopt met de Losec of gebruik je het nog steeds voor hem?
@Esther, ja arm mannetje!
Ben ook zo trots op de mooie lach van Finn, maakt een hoop goed!!!
De lachstuipjes zijn ook zo lief hè! Heb je alvast een voorproefje hoe het er straks uitziet!
@Tovada, wat fijn dat het zo goed gaat met Sophie.
Lekker zeg dat ze al doorslaapt, ben wel een beetje jalours hoor;-)
Wel fijn dat de KA even naar de heupjes gaat kijken even dingen uitsluiten idd. Mijn oudste heeft een echo van de heupen gehad, stelde gelukkig niet veel voor.

Liefs Danielle

Ik hoop het ook! Het is zo hartverscheurend om je kindje zo'n pijn te zien hebben.

Gabriël krijgt nog steeds de Losec, al weten we niet echt of het werkt, maar goed, hij lijkt geen pijn meer te hebben, dus dat is positief. Alleen nog wel veel slikken en af en toe kokhalsen helaas :-(
Maar hij slaapt beter, drinkt rustiger en is een stuk vrolijker dan eerst ;-)

Liefs!

Hey Marieke

Het is zeker positief dat Gabriel geen pijn meer heeft. Voorlopig dus maar even doorgaan met de Losec.
Dat slikken en kokhalzen is ook naar hè:-(

Vind het zo fijn voor jullie dat het nu een stuk beter gaat, jullie hebben al zoveel mee gemaakt!

Houden zo meid!

Liefs Danielle en Finn

Terug
Bovenaan