update gebroken duim.....Supergoed nieuws!!

A

Anoniem

Guest
Na anderhalve week in het gips te hebben gezeten mocht ik terugkomen bij de chirurg. En mijn duim is zo goed genezen dat het gips er nu vanaf is, en dat ik ook geen ander iets ermeer omheen hoef. Wel moet ik komende weken nog oppassen met sporten e.d.

Zat vandaag wel als een zombie bij die arts, want heb gisteren door de kaakchirurg een verstandkies onder laten verwijderen. Joy, maar niet heus.........

Hey wat ontzettend fijn dat het gips er af mocht. Lijkt me allemaal toch niet handig. Maar dan weer balen van die kies :( Maar goed, nu heb je alles achter de rug moet je maar denken

groetjes Linda

Dat is goed nieuws (van je duim dan)!

En ik ben blij want al mijn verstandskiezen zijn er al uit gelukkig. Die napijn......

kijk dat is nog eens goed nieuws, al is dat van je verstandkies natuurlijk weer flink balen
Heb je daar nog last van????

succes en echt rustig doen met die duim he!!!

groetjes
Achnita

Nou hopelijk hen je het nu allemaal gehad!
Idd wat er al gezegt is nu wel rustig aan doen met de duim he!

Hoi hoi,

Wat fijn dat het gips eraf is! Ik heb nog nooit gips gehad, maar het lijkt me wel even heel vreemd zo zonder gips of niet? Doe maar even voorzichtig aan he?

liefs Miranda

quote: mams2boyz reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-11-2008 20:30:41'));

kijk dat is nog eens goed nieuws, al is dat van je verstandkies natuurlijk weer flink balen
Heb je daar nog last van????

succes en echt rustig doen met die duim he!!!

groetjes
Achnita

GElukkig word de pijn van de kies al minder, al slaap ik snachts wel slecht, en slik ik meer paracetamol dan eigenlijk goed is. Maar ja, het leven gaat ook gewoon door en ik wil wel gezellige dingen kunnen doen!

Mijn duim doet nog steeds zeer, weet niet of dit ook zo hoort, maar goed, hou het effe in de gaten, en anders ga ik weer terug naar het ziekenhuis ermee. As woensdag moet ik wel een schiettoets doen, dus dan belast ik hem wel, maar goed, daarna maar weer rustig aan doen. Dat het goed kan genezen!

Terug
Bovenaan