Ik ging de afgelopen 3 weken steeds van VK en gyn op en neer omdat die kleine donderstraal steeds anders in mijn buik lag.
Dan weer goed, dan weer stuit of dwars! Geen pijl op te trekken!
Gisteren bij de Vk lag ie nog goed maar vandaag bij controle gyn lag ie weer dwars!
Omdat ik nu alweer 39 weken ben heeft de gyn besloten dat ik in het ziekenhuis ga bevallen!
Die kleine heeft nogsteeds genoeg vruchtwater om iedere dag weer te draaien. Dus een draaipoging heeft weinig nut.
Het is gewoon wachten totdat er vanuit mijzelf iets begint en dan naar het ziekenhuis toe.
Stel dat ie dwars ligt moet er een keizersnee gedaan worden.
Als ie in stuit ligt dan wil ik het op de natuurlijke weg proberen.
Maar met alle geluk draait ie uit zichzelf goed.
Ben blij dat er nu duidelijkheid is, geeft mij wat meer rust!
En Merel is ook in het ziekenhuis geboren omdat toen de weeen bij mij niet sterk genoeg doorzetten.(je weet nooit of dat ditmaal ook zo is natuurlijk)
Dus het is nu afwachten...
Gr Elise mv Merel en ? (39.1)
Dan weer goed, dan weer stuit of dwars! Geen pijl op te trekken!
Gisteren bij de Vk lag ie nog goed maar vandaag bij controle gyn lag ie weer dwars!
Omdat ik nu alweer 39 weken ben heeft de gyn besloten dat ik in het ziekenhuis ga bevallen!
Die kleine heeft nogsteeds genoeg vruchtwater om iedere dag weer te draaien. Dus een draaipoging heeft weinig nut.
Het is gewoon wachten totdat er vanuit mijzelf iets begint en dan naar het ziekenhuis toe.
Stel dat ie dwars ligt moet er een keizersnee gedaan worden.
Als ie in stuit ligt dan wil ik het op de natuurlijke weg proberen.
Maar met alle geluk draait ie uit zichzelf goed.
Ben blij dat er nu duidelijkheid is, geeft mij wat meer rust!
En Merel is ook in het ziekenhuis geboren omdat toen de weeen bij mij niet sterk genoeg doorzetten.(je weet nooit of dat ditmaal ook zo is natuurlijk)
Dus het is nu afwachten...
Gr Elise mv Merel en ? (39.1)