Update Gideon en Yara!

Eindelijk weer even een update van ons, komt er steeds niet van! Ik lees wel vaak mee maar heb vaak geen tijd om even te reageren dus plaats af en toe even een update! Hoe gaat het met iedereen?????????
Het gaat veel beter met Gideon! We gaan nu sinds een maand naar een verpleegkundige in het ziekenhuis, die geeft tips mee wat betreft het slapen/ bewegen etc. Eerste paar keer veel informatie gekregen en veel dingen weet je ook wel maar het is fijn om erover te hebben. Zo kan je even weer wat ontspannender mee omgaan want doordat Gideon zo veel huilde raak je in zo'n spanning waar je zelf dan niet meer uit komt. Hij heeft erg gevoelige darmen en veel last van spruw gehad waardoor hij dus veel huilde. We hebben een schema mee gekregen en nu slaapt hij beter overdag en s'nachts. En is hij ook veel vrolijker. Nu gaan we om de week heen en leren we babymassage! Erg leuk! Ook merk ik dat z'n ontwikkeling wat stil heeft gestaan doordat z'n energie naar het huilen ging want hij begint nu in 1 keer heel veel te ontdekken. Zo pakt hij speelgoed al over van de ene hand in de andere hand. Is hij druk aan het babbelen en draait hij al heel ver op zijn zij om een speeltje te pakken. Dus het gaat super en we genieten nu pas echt! We hebben ook een top weekend gehad, we waren wel vier dagen samen vrij. Zaterdag ben ik met mijn zus en moeder de stad in geweest om kleren te kopen voor mijn moeder want die gaat trouwen in juni! Zondag heeft mijn moeder op Gideon gepast en zijn wij met Yara en haar neefje van twee naar de zeehondencrèche geweest! Maandag hebben we op de markt gestaan en heel wat spulletjes verkocht, was erg gezellig. Paar keer rondje gelopen met Yara en Gideon zodat Gideon kon slapen. Voor Gideon een mooie schommelstoel gekocht en voor Yara een barbiekasteel en een hele grote pop! Dinsdag avond zijn we nog op de bakfiets weg geweest (deze heeft mijn man zelf gemaakt), Gideon in de maxicosie erin en Yara op het bankje. En ik op de gewone fiets ernaast, echt genieten! Yara word deze maand alweer 3 jaar, alleen zegt ze zelf dat ze 4 word. Ze wil graag naar school, haha! Ze zei laatst: weetje mama ik ga morgen naar school, ik zei dan moet je eerst vier worden en jij word bijna 3. Nee hoor zei ze ik word eerst 4 en daarna 3, haha! Die schat!
Hier dus een erg trotse moeder, sorry voor mijn lange verhaal!

Hoi,

Wat goed om te horen allemaal! Blij dat er een oplossing is gevonden voor alle kleine en grote problemen die er waren. En wat fijn dat Gideon alles zo snel aan het inhalen is!

Leuk om zo te horen over Yara! En nu maar hopen dat ze blijft volhouden dat ze zo graag naar school wil.

Fijn om te lezen dat het zo goed gaat en jullie en dat jullie eindelijk kunnen genieten!

Alvast een hele fijne verjaardag voor Yara.
Ik hoop dat ze haar op het Kdv nog wel kunnen blijven stimuleren. Een jaar duurt natuurlijk nog wel lang!

Blijf lekker genieten!!!

X Daan

Terug
Bovenaan