update groeiecho

Hoi meiden,

Vanmiddag de groeiecho in het ziekenhuis gehad. Op zich waren ze  vandaag wel tevreden. Maar vanaf nu moet ik elke week naar het ziekenhuis voor een echo, CTG, enz.  Ze willen geen enkel risico lopen, zeker aangezien ik bij de eerste ook pre-eclampsie heb gehad.

Het is dus weer een beetje balen. Ik had gehoopt op een 'rustige'  zwangerschap, maar dat zit er niet in. Wellicht dat een thuisbevalling er nog in zit, als alles goed gaat, maar ik voel al wel weer een beetje een medische indicatie aankomen.

Ik vind het natuurlijk het belangrijkste dat het goed gaat met de baby en elke week is er momenteel een. Dit, gelukkig extra lange, weekend gaan we dan ook gebruiken om alles zoveel mogelijk klaar te maken. We gaan morgen zelfs al babykaartjes uitzoeken. Mocht er dan iets mis gaan in de komende weken, hoef ik me geen zorgen te maken over 'bijzaken'  .

Groetjes, Marisa

Hee hoi!

spannend hoor! hoop voor jullie dat alles gewoon goed blijft gaan en dat je zelfs gewoon thuis kunt bevallen!! Geniet er in elk geval van zolang het goed gaat!

Groetjes Alberdien

Terug
Bovenaan