update gyn 28 nov

A

Anoniem

Guest

hey dames

nou weer naar de gyn geweest en me eitjes zijn dus nog niet gesprongen! Ze worden wel steeds groter maar zitten er beide nog!!! Dus nu moet ik donderdag weer heen voor weer een follikelmeting! Zelf denk ik dat het niks meer word want de gyn vroeg al heb je nog genoeg clomid voor de volgende keer? ja een recept ervoor, oke! Dus gaan we donderdag middag of 16.10 maar weer heen en we blijven klussen! maar ik denk dat we door gaan naar de volgende ronde!! nou zal zo maar eens even naar me werk gaan!!   kus kus

Hoi Coortje,

Spannend blijft het dus nog steeds. Ook wel vervelend maar ook weer niet toch?
Ik blijf elke dag gewoon kijken of ik iets van je zie hier.
Heel veel succes!!

Liefs An

hey an

erg lief van je!! en ja het is mooi dat ik zo goed word begleid!! maar kost wel veel tijd!! kus kus

En hoe gaat het met jouw

Hoe het met mij gaat. Ik heb afgelopen donderdag/vrijdag mijn ovu. gehad.
Ik had ovu. test gedaan en was donderdag posi. Maar vrijdag had ik heel erg veel pijn rechts onderin buikI/lies. Werd ook even duizelig. Ik denk dat toen mij ei is gesprongen.
Ik kan dus 7/8 december testen als ik nog niet ongi. ben. Ik voel nog niks.
Alleen veel plassen maar ik ben aan het lijnen en drink 2 liter extra. Dus kan ook daardoor komen. Ik ben wel al 2 kilo kwijt. Ik doe de sonja bakker dieet.

Maar genoeg over mij. Succes en hoop dat je donderdag meer weet.

Liefs en kus An

Hoi Coortje,

Ben je al zenuwachtig voor morgen?
Ik hoop zo dat je morgen middag posi. nieuws krijgt.

Liefs An

Hey meiden

nou ik heb weer wat, ik heb zo'n ontzettend pijn rond (denk ik) mij baarmoeder/eierstokken ofzo! Het is gister begonnen en gisteravond toen we bezig waren met vrijen had ik in een keer zo'n pijn dat we halverwege gestopt zijn!! Het leek erop alsof hij ergens tegena aan zat! ( sorry voor alle details) Vandaag weer de hele dag last gehad! Vind het maar vreemd maar mischien komt het ook wel door alle echo's plus het klussen! Ik moet morgen toch naar de gyn dus dan vraag ik het wel! Zit er niet op te wachten om vanavond te gaan klussen jammer genoeg!

kus kus

Hoi Coortje,

Vervelend dat je zo'n pijn hebt/had. Ik denk ook dat mijn eisprong had toen ik veel pijn had. Maar de ergste pijn was na een uurtje weg. We hebben de volgende ochtend geklust. Toen voelde ik lichtjes nog wat pijn maar het ging wel.
Dus het zou kunnen.

Heel veel succes vandaag!

Liefs An

Terug
Bovenaan