update gynaecoloog

A

Anoniem

Guest
Vandaag een afspraak gehad bij de gynaecoloog. Die heeft een inwendige echo gemaakt en dat zag er goed uit. Opbouw baarmoederwand was goed voor de periode van de cyclus. Zit nu op dag 16.
Volgens haar zou ik ongeveer 2 dagen geleden mijn eisprong moeten hebben gehad. Ze zei dat ovulatietesten bij mij niet werken want die geven te laat weer in de urine dat er een eisprong is geweest. Klopt want ik heb nu nog niet positief getest en de eisprong is dus al geweest. Mocht het niet lukken mag ik over 3 mnd terug komen. Dus nu duimen maar weer.... Voor alle anderen op het wachtbankje: succes!

Wat balen dat die ovu-testen bij jou niet werken! Weten ze ook hoe dat komt? Ben wel nieuwsgierig want ik heb ook steeds het idee dat ze te laat positief aangeven. Succes ermee!

Ze heeft niet precies gezegd waarom, maar wel dat ze niet altijd als betrouwbaar moeten worden gezien. Bij mij duurt het blijkbaar langer voordat de hormonen in mijn urine te meten zijn. Scheelt bij mij dus volgens haar een dag of 3/4. Dat is best veel als je alleen daar op let. Gelukkig klussen we wel op tijd en om de dag ;)

Terug
Bovenaan