Update,heftige weken...

Hoihoi,
Hier gaat het eindelijk weer wat beter!
Mijn beste vriendin(die sinds 9 maanden op Aruba woont)  heeft vorige week een hele week bij ons gelogeerd,ze had erge heimwee en besloot een weekje deze kant op te komen!
En wat hebben we genoten!Veel gekletst,geshopt en een borrel drinken in de kroeg,zoals vanouds,wat kun je dat missen zeg!
Ze is nu weer terug en dat is wel even moeilijk maar deze week heeft ons zo enorm goed gedaan!
helaas is in die week mijn tante ook overleden,vreselijk was dat,vooral omdat mijn oma(haar moeder dus) nog leeft en het er erg moeilijk mee heeft.
Ik schrok ervan hoe mager mijn oma was geworden in twee weken tijd,heel zielig...
Die zorgen over mijn oma zijn daardoor wel sterker geworden,we zijn er voor haar en meer kunnen we gewoon niet doen.
Met de jongens gaat het super!
Delano gaat sinds kort naar de psz en vindt het geweldig!
Giovanni wordt in juni alweer 8 jaar en doet het super op school en is een lief jochie...
Delano doet het ook goed,is een makkelijk en tevreden ventje waar ik enorm van geniet!
Al met al mag ik dus niet klagen!
Hier nog een paar foto's van mijn boys...

De boys in de dierentuin...

Delano,vandaag gemaakt!

Groetjes Tanja

Hoi Tanja,

wat kan er toch veel gebeuren in een korte tijd, hè.
Wat fijn dat je vriendin bij jou terecht kon en dat jullie het zo leuk hebben gehad,

Ik kan mij nog je topic herinneren over je tante, toen sprak je ook meteen je zorg over je oma uit. Het lijkt mij ook afschuwelijk om op hoge leeftijd je kind ziek te zien en zien sterven...
Ik ben blij dat 4 jaar geleden mijn lieve oma is overleden. Er is haar een hoop verdriet gespaard gebleven zo..

Tanja, veel sterkte en ik hoop dat je veel bij je oma kunt zijn.
Ik vind dat je onzettend mooie jongens heb, heel fotogeniek ook, vooral Delano, die ogen (smelt).
Meid zet hem op!

Liefs Renske

Hé Tanja,
Lekker dat Delano het leuk vind op de psz. Milan vind het afscheid nemen heel erg moeilijk, dus ik loop niet zo heel makkelijk uit de psz. Maar volgens de juf gaat het vanzelf beter, en daar hoop ik dan maar op.
Ik vind je foto's geweldig (vooral die op hyves dat Delano een meisje is ).

Dikke knuffel voor jou en je familie

Terug
Bovenaan