Update hernia...

Hee lieve meiden,

Gisterochtend bij de huisarts geweest om een doorverwijzing te vragen naar de neuroloog. Uitraard gekregen want er had in de afgelopen 4 weken wel iets van verbetering in moeten zitten en dat is totaal niet het geval. Heb zo'n verschikkelijke pijn in mijn rug en linker been, gewoon niet grappig meer.

Heb ook nog even bloed laten prikken voor de 2e keer omdat ik sinds zondagavond weer hartkloppingen heb. Ik heb gelijk het ZH gebeld en ik kan morgenochtend al terecht bij de neuroloog. Dan gaat hij de klachten en symptomen beoordelen, wellicht een MRI-scan of röntgenfoto en de huisarts dacht waarschijnlijk wel aan een operatie :'( Maar goed, we bekijken het maar per dag. Ik kan nu al bijna niets met mijn jongens, laat staan al ik geopereerd moet worden maar zo kan het ook niet langer.

Moet mijn pijnstillers ook verdubbelen, iig voor de nacht. Zo niet fijn, heb heel veel last van de bijwerkingen. Bah!

De manuele therapie heeft ook vrijwel geen effect, gisteren een stroom behandeling gehad en dat heeft tot nu toe ook geen effect. Vraag me af of ik daar wel mee door moet gaan.... Ik zal het vragen aan de neuroloog.

Werken kan dus ook nog steeds niet maar gelukkig reageerde ze toch positief. Opluchting!

Liefs Lynn.
 
Hey, wat vervelend allemaal joh. Een operatie zit je idd niet op te wachten, maar zoals je zegt zo gaat het ook niet. Hopelijk kunnen ze je snel helpen zodat je er vanaf bent en weer lekker alles met je jongens kunt doen. Een tweeling lijkt me zoiezo al heel pittig maar in jou situatie helemaal, petje af hoor. Gelukkig hebben ze op je werk nu ook wel begrip. Heel veel sterkte en beterschap!
 
Gelukkig een positieve reactie vanuit je werk. Als je nu al niets met de jongens kunt, kan het er alleen maar beter op worden na een operatie toch? En ook al hartkloppingen.....Klinkt allemaal niet best! Ik wens je heel veel beterschap. Ben benieuwd wat er morgen gezegd wordt......
 
beterschap Lynn , ik heb ook heftige last van bekken met uistralingen vooral re ook doorverwezen naar de neuroloog . Bekkentherapie nog meer pijn . Nu bedje van de kleine laag gezet pff en hij is ook zo zwaar . Ik kan ook steeds veel minder . En ben een type die moeilijk hulp kan vragen accepteren .
 
Bij de neuroloog geweest, ik krijg geen mri scan en gelukkig geen operatie. Ik moet stoppen met maneule therapie en gaan beginnen met oefen oefentherapie. Dat is onder begeleiding van een fysiotherapeut oefeningen doen die mijn buik/rug en beenspieren gaan versterken waardoor mijn rug minder pijnlijk word. Hoop dat dit nu wel gaat helpen want ik begin het goed zat te worden.

Liefs
 
pfft das niet fijn allemaal! hoe gaat het nu?? een operatie is niet fijn, maar mijn man is er wel mee opgeknapt toen! heel snel na de operatie ging het alweer super... heel veel sterkte!
 
Terug
Bovenaan