Update Hubby

A

Anoniem

Guest
He Meiden,

Zoals jullie weten heeft mijn man suikerziekte we zitten nog helemaal in de beginfase en hij moet nog helemaal ingesteld worden.
Maar ik wilde even laten weten dat het al een stuk beter met hem gaat.
Zijn suiker is niet meer zo hoog en hij is ook niet meer zo moe en beroerd.
Hij werkt weer halve dagen en dat gaat heel goed.

We gaan er dus weer helemaal voor ik hoop dat het nu in ronde 8 raak mag zijn!

Bedankt voor jullie luisterende oor!

Liefs Bibbi

Owww Bibbi dat was ik helemaal vergeten joh!
Wat fijn dat het weer beter met hem gaat, nu kan je je weer voorzichtig een beetje op andere dingen gaan focussen. Ik hoop voor je dat het nu dan ook een beetje snel gaat, dan kan hij gauw weer negen maanden verder uitrusten. haha

Veel liefs Annet

HIHIHI, we zijn lekker op elkaar aan het reageren.
Geeft niks hoor je kan ook niet alles onthouden.
We zitten nog wel veel in het ziekenhuis voor info en wat hij wel en niet mag maar we zijn nu op de goede weg en dat is al heel fijn.
Ik ben ook blij dat we weer voorzichtig kunnen klussen en het zal vast niet raak zijn deze keer maar het geeft een goed gevoel dat we er weer voor mogen gaan!

Liefs Bibbi

sja, eigenlijk heb ik een klein beetje het idee dat, dit soort dingen, voor neurotische vrouwen zoals wij, wel goed zijn voor het geduld. Ik zou tenslotte ook volgende maand niet mogen klussen, en vreemd genoeg werd ik daar deze maand al een stuk rustiger door. (tot vanmiddag dus)

Dus je weet niet wat het allemaal uithaalt. Van geduld worden we ook niet slechter toch??

Gaat inderdaad lekker zo haha.
Tot zo
Liefs Annet

Hoi Bibbi,

Fijn dat het met je man weer wat beter gaat. Maar als hij straks goed ingesteld is, en je weet precies wat wel en/of niet mag dan is het snel helemaal in orde. Ik had nog niet gereageerd op je berichtjes, maar ze wel gevolgd. Ik zit zelf in de zorg, en zag al vlot dat het de goede kant op ging voor jullie. Gelukkig mag iemand met suiker tegenwoordig meer dan bv 5 jaar terug. Helemaal zonder suiker hoeft niet meer. Wel gebruiken met beleid! Fijn dat jullie daarin goed begeleid worden.
Nou gaan  ik weer verder met duimen dat jullie gauw zwanger zullen worden!

Groetjes, Kat

Nou Bibi da's goed nieuws.
Kan me voorstellen dat het voor jullie even een hele omschakeling is... maar als jullie een paar weken verder zijn weet je niet beter.
Wie weet krijgt je man van dat suikerloos dieet wel superzaad!!!

Liefs,

TeHa

Terug
Bovenaan