update !!!! inlogproblemen !

beste moeders,

Ik heb een tijdje niet kunnen inloggen steeds inlog problemen gelukkig lukt het nu wel want ik heb al weken niet kunnen reageren/schrijven wat ik heel erg jammer vond.

Ik ben het miymiy
ik ben nu inmiddels 12 weken en 1 dag zwanger na 4jaar proberen spontaan gelukt.

vandaag hebben we onze 2de echo gehad dit was een keuze echo en het was geweldig en gelukkig in orde.
Ik hoop dat ik nu gewoon kan inloggen en reageren.

de kwaaltjes zijn grotendeels bij weg behalve pijnlijke borsten en af en toe braken maar misselijkheid is al sterk afgenomen.

tot snel maar weer en ga even reacties geven op jullie schrijven dat ik allemaal gemist heb
 
hey wat fijn dat de echo in orde was. Altijd goed nieuws!

Ik heb ook inlogproblemen gehad en een nieuw account aangemaakt. Een andere manier om in te loggen is: op de beginpagina helemaal naar beneden scrollen, dan staat er links onderin ' mijn profiel' . Daar kan je dezelfde inloggegevens invoeren als bovenaan de website en dit werkt wel.
 
Hallo, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad. Dat jullie na een lange periode zwanger zijn is fantastisch!

Ik kon sinds dat ik vorige week de babydoos heb besteld niet meer inloggen. Hiervan op dinsdag melding gemaakt, maar heb tot op heden nog niets gehoord van ze. Dus nu heb ik mijzelf maar cu2heleen1 genoemd. En ik kan weer reageren. :)

liefs,
 
Terug
Bovenaan