update iris haar heupdysplasie

A

Anoniem

Guest
hallo

iris heeft sinds 1 februari een spreid broek aan.

eerst 4 weken de pavlik en toen de campspreider. de laaste controle hadden we goed nieuws en mocht ze hem eerst 6 weken 4 uur uit en daarna 6 weken 6 uur. vandaag controle.
we hoopte dat ze hem alleen aan hoefde in bed maar helaas. de ontwikkeling was niet verder gegaan zoals gehoopt en gedacht.
en nu moet ze weer 6 weken 6 uur uit en dan terug komen.
hoop dat het dan wel beter vooruit gaat zodat we snel van de beugel afzijn. iris wilt staan en dat mag niet met de beugel.
is wel; moeilijk.
groeten petra

Arm hummeltje!!!

Geef ze maar een hele dikke knuffel van ons.

Groetjes, Marieke en Lyanne

ahh, het arme meisje. Wat een lieffie.
Dikke knuffel en sterkte voor julile allemaal!
Liefs Nelleke

Hoi, ik ken het verhaal niet maar jullie doen het goed hoor, volhouden. Uiteindelijk is de kans dat het helamaal goed komt heel groot toch?!
Veel sterkte!

Hai Petra,

balen zeg dat Iris nog steeds aan de campspreider zit. Ik wist niet dat je daar niet mee mocht staan trouwens, zag een tijdje terug een jongetje zelfs lopen met de campspreider aan. Of zal dat weer een ander soort zijn.

Met Marissa gaat het (denk ik) goed. Zij hoeft de campspreider alleen nog maar snachts om. Morgen moeten wij weer voor controle en een rontgenfoto. Dus best spannend weer en hopen dat ze er dan helemaal vanaf is. Zal wel mooi zijn, volgende week wordt ze 1 jaar en op vakantie zal het ook wel lekker zijn als hij niet meer om hoeft. Vooral als het warm is, is het niet zo  lekker denk ik voor haar. Met de ontwikkeling gaat het ook goed, ze kruipt en trekt zich al op aan de bank tot staan, dus ondanks de spreidbroekjes gaat dat gewoon door.

Nou hopen dat jullie er ook snel vanaf zijn.

hoi bianca
hoop dat marissa er vanaf is morgen.
ik hoopte gistere dat ze hem alleen snachts nog hoefde maar helaas. als iris gaat staan moest ik haar weer neer zetten. dat zei de instrument maker.

groeten petra

hier heeft ze de beugel aan maar hij valt niet op.
hier zie je hem onder het kleed uit komen.

groetjes petra

Hey,

Ik hoop dat Iris er verder geen last van heeft. Marissa accepteert de campspreider goed. Alleen als ik hem afdoe gaan gelijk de beentjes in de strek. Op de foto ziet de camp er hetzlefde uit (voorzover ik kan zien) als die Marissa heeft.  Ik heb een jongetje van circa 2 jaar er   mee zien lopen in het ziekenhuis en dat ging best goed. Raar dus dat Iris niet mag gaan staan. Maar de instrumentenmaker zal het wel weten.
Ik laat morgen nog wel even weten hoe het bij ons verder gaat.

Terug
Bovenaan