update iris haar heupdysplasie

A

Anoniem

Guest
eigelijk moest ik volgende week woensdag pas op controle
maar omdat iris zo handig is geworden in het open maken en verdraaien van de spreidbeugel in bed. ben ik vorige week gaan kijken of ik eerder terecht kon.
nou heeft de (co) arts die ik de vorige keer had een meet foutje gemaakt.
en iris heeft nog een afwijking van 3 graden. ze mag de beugel nu 10 uur perdag uit en 14 uur aan.
we moeten zelf maar even kijken wat het beste is. als ze met de benen uit elkaar ligt odf zit is het ook prima.
evt. een kussen tussen de benen mag ook wel. maar dat ga ik dus niet doen (in bed)
want ben bang dat ze er in stikt.

nu moet ik 17oktober terug ben benieuwd hoop dat hij dan helemaal af macht maar dat betwijfel ik.

groeten petra en iris volgende week 11 maanden

Hoi Petra,

Wat is dat balen zeg, dat die (co) arts fout heeft gemeten de vorige keer! Daar zijn jullie mooi klaar mee. En een kussen in bed zou ik ook niet doen. Ik zou ook veel te bang zijn dat Tijs erin zou stikken.

Veel succes de komende tijd om jullie dochter de spreidbroek aan te laten houden! Zal steeds lastiger worden lijkt mij.

En hoe is het verder met jullie meid?

Groetjes,
mv Tijs

Jammer dat ze de spreidbroek nog zo  veel uren  aan moet, maar het is voor een goed doel   nietwaar? En net als de mama van Tijs ben ik ook benieuwd hoe het verder gaat..
Groetjes mv Thom

bedankt voor de reacties.
iris mag wel gewoon gaan staan en kruipen en zich ontwikkelen.
ik merk wel dat ze veel vlugger is met de fijne motoriek. en dat ze  zich normaal ontwikkelt. ze was wel later met leren zitten door het stuk plastic wat aan de campspreider zit en dus tegen haar billen komt. de laatste twee nachten slaapt ze goed en hoef ik er maar een of 2 keer uit voor haar gelukkig niet meer om het half uur. hoop dat we er in oktber van af zijn dan is ze 13 maanden.

Terug
Bovenaan