Update IUI @mascha

A

Anoniem

Guest
Hoi Mascha!

Ik denk ik open gewoon even een nieuwe topic, want het werd een heel verhaal!

Met de IUI gaat het prima! Gisteren voor een echo geweest en alles zag er goed uit. Ik moet alleen nu de helft spuiten, anders groeien er teveel eitjes en wordt de IUI stopgezet ivm 3- of 4ling. (Met dezelfde hoeveelheid hormoon zouden er 4 eitjes groot genoeg zijn!!)
Twee eitjes groeien nu lekker door. Gisteren waren mijn eiblaasjes 14,5 mm en bij 18 mm krijg ik pregnyl om ze te laten springen.

Vanmiddag moet ik weer terug voor de meting en misschien morgen nog. Het kan ook zijn dat ik vanmiddag hoor dat ik morgen pregnyl mag spuiten en ik zondag of maandag de IUI heb.

Het blijft hier een beetje van dag tot dag kijken hoe het allemaal gaat verlopen. Maar ik heb er een goed gevoel bij! De artsen zijn een stuk persoonlijker dan bij de gynaecologie, een stuk meer begaan. Alle onderzoeken zijn ook voorbij, dus ik zie er totaal niet meer tegenop om naar het ziekenhuis te gaan!

Liefs Daisy

Hai Daisy,

Wilde ook even reageren op je verhaal....Wat onwijs spannend allemaal zeg!! En wat goed dat je eitjes lekker groeien (maar een 3 of 4 ling???) Laat dan maar lekker die 2 eitjes goed doorgroeien! :)

Ik vind het zo spannend voor jullie!! Ik hoop dat jullie zondag of maandag terecht kunnen voor de IUI en dat die maar gelijk heel positief mag uitpakken! Als je die IUI hebt gehad, kan je dan 14 dagen later testen?

Succes meid! Ik zit al in de 'duim-modus' ********

Liefs Lynn.

spannend allemaal meid....hou je in de gaten hoor!!!
liefs xx

wat ontzettend spannend!!!!!!
Je leeft nu inderdaad van dag tot dag. Maar er wordt nu echt gericht hulp gegeven en dat lijkt me heel erg fijn!
Heel goed om te horen dat je nu niet als een nummer behandeld wordt, dit zijn al erg gevoelige zaken! je hoort zo vaak van die nare verhalen! Beetje medeleven is wel op zijn plaats.
Veel succes de komende dagen! We horen het wel denk ik...

Liefs

spannend hoor,
vooralals je geinsemineerd bent want dan moet je wachten en wachten en wachten. Ik hoop dat je aan een behandeling genoeg heb.
succes en ik duimvoor je.

hilda

Na de IUI is het idd 14 dagen later testen. Pffff..... Normaal zijn het er bij mij maar 12, dus die dagen extra zullen tegenvallen!
Over een uurtje weer richting zh en dan hoop ik de inseminatie af te kunnen spreken! Gelukkig is het erg druk op mijn werk, dus me er echt mee bezig houden kan ik niet. Het is nu een beetje tussen de zaken door richting zh.

Het zijn echt twee lieve artsen waar ik vanaf nu mee te maken krijg. Denken lekker met me en zijn echt geïnteresseerd, ook in mijn activiteiten buiten het zwanger worden om.

Ik houd jullie op de hoogte als ik weet wanneer de IUI is!

Liefs Daisy

Terug
Bovenaan