Update jake (en mama)

Hoi meiden,

Even een update. Bevallingsverhaal komt nog.

Nacht 5 is achter de rug. Hij kan lekker spoken 's nachts. Afgelopen nacht ging het beter qua slapen met hem, maar wij konden onze slaap nog niet echt vatten met elke keer die korte dutjes tussendoor. De borstvoeding gaat super. Hij slurpt lekker. Dat maakt een hoop goed van de weinige nachtrust.

We zijn gewoon erg trots op ons mannetje :)

Met mij gaat het nog niet helemaal goed. De jeuk is grotendeels weg, daar ben ik erg blij mee! Ik zit alleen nog aan bed gekluisterd. Ik kan niet lang staan en lopen gaat moeilijk. Dus verschonen en verzorgen kan ik nog niet alleen en dat vind ik super k u t. ik moet alles in stapjes doen terwijl papa alles al onder de knie heeft. Heel fijn voor hem, maar ik ben één beetje jaloers. Hij daarentegen ziet dat ik hem veel meer beet heb, ivm borstvoeding enzo. Haha, zo hebben we allemaal wat. We hopen dat het aan de hechtingen ligt, die gaan en morgen uit. De kraamzorg is alleen bang dat het mijn bekken zijn. Hoop zo van niet, lig de hele dag op bed en wil weer gewoon mobiel zijn!

Ik zal zo eens een fotootje plaatsen op de facebook pagina, kunnen jullie ons wondertje ook bekijken :)

Wat vervelend dat je zelf nog niet zo mobiel bent! Ik hoop voor je dat het morgen beter gaat en dat het niet je bekken is.
Wat fijn dat Jake het zo goed doet en dat de borstvoeding zo goed gaat. Wij wachten hier nog geduldig op ons kleintje, word nu zo nieuwsgierig!
Ik hou de facebookpagina in de gaten!

hoi hoi

fin dat het voeden goed gaat, wennen he, zon ukkie in huis

ik heb dus last van mijn bekken, met hele kleine oefeningen en veel wisselen tussen zithoudingen en liggen en af en toe naar de wc lopen is het redelijk vol te houden
we hebben echt de halve babykamer verhuisd naar onze kamer en zelfs de magnetron staat er!
ik heb alles in 2 looppasen en zo kan ik toch redelijk voor mijn meiske zorgen
helaas is badjetijd voor mij nog teveel, dat is lang staan en kan ik dus nog niet. ik loop even erbij en ga dan op bed zitten kijken.
Vind ik heel jammer maar mijn tijd komt wel

moet zeggen dat ik deze keer veel minder last heb van mijn vagina, dat was de 1e keer wel anders hoor. Daar krijg je ook rake klappen en ben wel bont en blauw maar het trekt veel sneller weg. blij toe

hopen dat het bij jou ook snel verbeterd!

Terug
Bovenaan