Update Jasmijn

Ha lieve allemaal,

Even een update over vandaag. Was een spannende dag, want onze kleine Jasmijn werd helemaal doorgelicht door een team van medische genetica van het WKZ en door de kinderarts van ons eigen ziekenhuis.

Wat was ze dapper, ons kleine meisje! Ze hebben echt lang aan haar geplukt, in haar mondje gekeken (niet leuk :-(), gevoeld, foto's gemaakt etc. En ze gaf nauwelijks een krimp. Maar mama had het er wel even moeilijk mee (papa trouwens ook).

Ook ik werd weer even door de mangel gehaald, bevoeld en gefotografeerd. Daarnaast moest ik babyfoto's van mijzelf opsturen, omdat ze zo vreselijk veel op mij lijkt (we zijn echt twee druppels water als je de babyfoto's bekijkt).

We hadden natuurlijk een heleboel vragen, maar eigenlijk is er nu nog niets duidelijk. Over twee weken krijgen we de eerste uitslag en kunnen we hopelijk een bepaald syndroom uitsluiten.

We zijn er wel echt op voorbereid dat het allemaal heel lang gaat duren. Ik verwacht dat we haar zeker in 2011 niet mee naar huis nemen. Ik ga maar uit van weken en misschien zelfs wel van maanden.

We leven maar heel erg met de dag en genieten nu van elk moment dat we bij haar zijn. Maar die onzekerheid is wel zenuwslopend en heel naar. Ben ook erg moe na deze enerverende dag.

Nou ja, vanavond ga ik gelukkig weer naar haar toe en ga ik heerlijk met haar kroelen. Kijk er alweer helemaal naar uit!

Zodra ik weer meer weet laat ik het natuurlijk horen. Dan zijn we vast inmiddels verhuisd naar het baby/dreumes forum!

Veel liefs voor allemaal!

XXX Marieke en lieve kleine Jasmijn!
 
Jullie zijn een dapper stel, zoals jullie dit alles ondergaan.

Grappig dat je zegt dat ze op jou lijkt toen je baby was. Ik vind dat ze ook op jou lijkt nu je volwassen bent ;-)

Ik hoop echt dat de uitslagen over twee weken helemaal goed zijn. Het zullen vast spannende weken zijn. Fijn dat jullie zo kunnen genieten van alle tijd die jullie met elkaar doorbrengen (hoe kan het ook anders met zo'n moppie).

Hier wordt heel hard geduimd dat het mee mag vallen met de tijd die Jasmijn in het ziekenhuis moet doorbrengen en dat alles goed is.

Veel liefs en dikke knuffel!
 
Meiden wat doen jullie het goed (en papa ook)! Ben super trots op je hoe je kranig weet te houden! Super dat Jasmijn zo dapper is geweest vandaag en ik ga heeeeel hard duimen dat jullie goede uitslagen krijgen en dat het mee gaat vallen met de tijd die jullie in het ziekenhuis moeten blijven. Hele dikke knuffel van ons!
 
Lieve Arwen en Suus,

Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Zó fijn dit forum. Steun van allemaal 'gelijkgestemden'. Nou ja, gelukkig zijn jullie meiden lekker thuis, maar jullie zijn net als ik wel net mama (met voor jullie natuurlijk ook de ups & downs).

Maar Suus, hoe gaat het met het huilen van Saar Is ze al wat rustiger? Ik hoop het voor je.

En Arwen, hoe gaat het inmiddels met de borstvoeding en het gewicht van Lise? Want vorige week was er misschien nog sprake van sondevoeding/opname. Hoewel Jasmijn het vast heel gezellig vindt om bij Lise in de buurt te zijn, hoop ik echt dat het allemaal meevalt en dat alles goed gaat!

Nou lieve meiden, tot forums!
Veel liefs, Marieke
 
Wat een gedoe het dat ziekenhuis? Maar jullie doen het zoals ik lees ook erg goed en houden jullie sterk. Goed hoor, want dat moet je natuurlijk ook doen. Ik hoop voor jou echt dat je het grootste deel van haar ziekenhuistijd dichtbij haar kunt zijn. Ik werd na nog geen 5 dagen ziekenhuis naar huis geschopt...

Heel veel succes voor jullie alledrie met de onderzoeken en uitslagen, ik duim voor goede positieve resultaten! En natuurlijk een snelle en gezonde thuiskomst van de kleine dame.

Liefs
 
Terug
Bovenaan