update jesly en mezelf

Hallo dames...

Ben een tijdje hier niet geweest!
Maar nu maar even een update;)
Jesly doet et supergoed:)
Hij krijgt nog maar 3flessen van 180cc waarvan 1 en soms 2flessen met rijstebloem... Daarnaast krijgt hij fruithapje, groentehapje, lange vinger en diksap...
Verder is ie sinds van de week zich steeds van zijn buik op zijn rug aan het rollen...

Ik ben sinds een aantal dagen erg zenuwachtig... Soms tegen het bange aan:(
Dit bepaald soms mijn hele stemming... Dit komt omdat de vader van de oudste 3 as woensdag naar nl komt (na een celstraf in zweden) of hij meteen vrij komt weet ik niet...
Ik ben bezig om het gezag alleen te krijgen over mijn kids, maar doordat hij vrijkomt wss wordt mijn kans heel erg klein:( ook ben ik bang dat hij de kinderen weer wil zien ed... Ik kan niet wachten tot de rechtszaak is geweest over het gezag en zal blijven vechten voor het welzijn van mijn kids!
Ook al is mijn vrije leven, nu weer beangstigend...
We zien wel hoe het loopt.. Ik kan alleen maar afwachten!
Mijn ouste dochter djemy kan 31mei beginnen met een soort training/cursus wat met het verwerken "van de scheiding en alles wat er is gebeurt daarna" te maken heeft:) eindelijk! Heb 3jaar geknokt om haar in een groep te krijgen om over de scheiding te kunnen praten ed, zodat ze het miss een plekje kan geven...ze heeft er veel zin in gelukkig!

Ik heb woensdag een test gedaan om te kijken of ik niveau4 aan kan op school! Ik ben niet gebeld, dus ik kan het aan... Ik vond de test ook gemakkelijk hoor;) nu heb ik 9mei een groepsgesprek en een individueel gesprek op school:) en dan mag ik september weer naar school:) haha ik ben echt blij! Ik kijk daar ook echt naar uit!
Ook ben ik afgelopen maandag begonnen met werken voor 24uur... (Op contract 20) dus ik heb fijne afleiding! Mijn collega's zijn super, dus kan op dat gebied niet beter!

Dit was ff een update vanuit ons!
Sorry voor de lengte maar moest het allemaal ff van mij afschrijven...

X marleen&kids

jeetje, balen zeg dat hij naar nederland komt! heel veel succes en sterkte en hoop dat alleen jij de voogdij krijgt, fijn dat je dochter in een groep terecht kan en al helemaal goed om te lezen dat je weer naar school gaat! wat voor werk doe je?

x

Hey Marleen.

Ik had op Facebook al wat dingen erover gelezen.
Heftig zeg!
Hoop heel erg dat je ex hier nog eerst de gevangenis in gaat en dat jij de volledige voogdij over je kids krijgt! Kan me voorstellen dat je daar bang van wordt! Ik las dat jij niet tot nauwelijks info krijgt over je ex, wordt dat wel anders nu hij naar Nederland komt?

Wat fijn dat het zo goed gaat met Jesly!
Het is ook echt een mooi ventje om te zien!

Wat voor een opleiding ga je volgen?
Fijn dat je een leuke baan hebt gevonden meid!

Heel veel succes de komende tijd! En als je van je af wilt schrijven kan dat natuurlijk altijd hier!

X Daan en Finn

Hey Marleen,

Had ook al wat op facebook gelezen. Inderdaad heel heftig!
Hoop ook echt dat je ex nog de gevangenis in gaat en dat jij niet in angst hoeft te leven. Kan me voorstellen dat je leven nu op zijn kop staat met dit nieuws.
Heel goed van je dat je zo gevochten hebt voor Djemy om haar in zo'n groep te krijgen.

In ieder geval heel fijn dat het zo goed gaat met Jesly en dat je een leuke baan hebt gevonden. Allemaal positieve dingen zodat jij alleen maar meer kan hebt op de volledige voogdij.
Je mag harstikke trots zijn op jezelf hoe je het allemaal doet in je eentje!

Heel veel sterkte en succes de komende tijd en ik hoop dat het allemaal goed komt!

Liefs Kim en Lars

Hej!

Kan me heel goed voorstellen dat je nerveus bent! Zolas ik begrepen heb is jouw ex niet bepaald een lieverdje dus die wil je natuurlijk het liefst zo ver mogelijk bij je kinderen uit de buurt houden!
Hoop dat het allemaal goed afloopt voor jullie!

En s6 met alles wat je verder gaat doen met werken en leren!
Heb echt heel veel respect voor jou als alleenstaande mama met 4 kids!

xxx

hallo allemaal,

idd mijn ex is geen lieverdje...hij blowde altijd al...
maar hij is door drugssmokkel vast komen te zitten...
hij heeft de kids al 2jaar niet gezien... en is september vorig jaar vast komen te zitten... ik heb nooit geen info gekregen... hij verhuisde en dan wist ik pas weken of maanden later dat ie verhuist was.. nu hij een andere vriendin heeft, is zij verplicht info te geven over dat hij vast zit/vrij komt... dat doet zij dus ook niet! dus ik weet niet beter...

omdat hij al 2jaar niet in beeld is, is mijn angst aan de ene kant ongegrond dat hij contact gaat zoeken, maar aan de andere kant heeft hij maanden na kunnen denken en ik ben bang dat hij nu wil vechten om zijn kinderen te zien... ik zie dat dus echt niet zitten omdat mijn kinderen in hun jonge leven al te veel ellende hebben meegemaakt door hem... iets wat ik geen enkel kind gun! en ik wil hun nog meer ellende en verdriet besparen...

ik ga de opleiding voor sociaal cultureel werk doen:) ik ben heel sociaal en wil altijd anderen helpen! dus ik denk dat deze opleiding perfect is voor mij.. ook omdat ik mijn creatieve kant er in kwijt kan..

thanks voor jullie reacties!!!
doet me goed:)

kus marleen

Terug
Bovenaan