Update Jesslyn

Hoi meiden,

Ik dacht laat ik ook even een update maken nu Jesslyn 6 dagen oud is.
De tijd gaat onwijs hard.

Nou op donderdag om 12 uur ging de vk even kijken of er al beweging in zat bij mij omdat ik zo onwijs moe aan het worden was en gewoon zat te huilen aan haar bureau.
Nou dat resulteerde in 3cm thuis zette de bevalling gelijk in en belde ik de vk weer zo van kom maar het is begonnen en ook manlief gebeld. Ik was helemaal alleen thuis en moest wel even bewust bedenken dat ik niet in paniek mocht raken want ik was alweer in een weeen storm terecht gekomen.
Man kwam thuis ik naar boven. 14:05 was de vk er 14:15 was de kraamzorg er (de vk van het bureau had ze gebeld met de melding ga er snel heen) 14:33 was Jesslyn er al. Ik heb de eerste persweeen naast het bed opgevangen en de vk heeft geholpen uit te kleden in de weeen. Toen op het bed gekropen (ergens moet je toch op een bed komen he) en toen nog op mijn rug weten te komen en daar kwamen de vliezen al naar buiten.
Met haar handen ervoor heeft de vk deze lek geprikt en daar kwam Jesslyn al. Dus de hele bevalling van 1e wee tot ze er was duurde nog geen uur. pppffff.
Nu nog maar 1 probleempje en dat zijn aambeien. Door de oerkracht van mijn lichaam is er meer naar buiten gevlogen dan mij lief is dus mocht je een goeie tip daarvoor hebben luister ik hel erg graag.
Nou de bv is super op gang gekomen en Jesslyn komt alweer aan. Heerlijk tevreden vrouwtje met af en toe wat kramp en flinke stink winden hahahaha ze fopt ons regelmatig.
nou ik ga snel even douchen want de kraam staat over 3 minuten weer op de stoep.
tot later liefs

tjonge meid dat is idd vlot gegaan zeg!

Wat aambeien betreft... ik ben nog steeds zwanger en heb sinds een paar dagen ook aambeien.. heb creme gekregen van de ha dat helpt idd een beetje.. en veel water drinken dat je niet te harde ontlasting heb is wel belangrijk.. zodat je niet te hard hoeft te persen... en zou in principe wel weer weg moeten gaan zeggen ze... alleen duurt het even voordat het weg zouden kunnen gaan ..maar daar heb ik nog geen ervaring mee...

breek even in vanuit het sept. forum.
ik heb bij mijn vorige bevalling ook enorme last van aambeien gehad, kreeg de tip vd kraamhulp om er (sorry als ik het fout spel) arnica op te smeren. na 1 dag al verlichting en binnen 5 dagen zogoed als weg! arnica helpt ook om kneuzingen ect te verlichten.
Maar ook sperti heeft bij mij eigenlijk altijd wel goed geholpen.
s6 ermee

Nou dacht dat we al eerder een flitsbevalling hadden in ons cluppie, maar jij kan er ook wat van ;-) Altijd baas boven baas.
Erg fijn om te horen dat het zo goed gaatmet de kleine, wat lijkt het me heerlijk om van zo'n wondertje te genieten. Maar dat blijft bij mij nog even dromen, denk dat ik pas over drie weken aan de beurt ben.
Geniet ervan en lees graag volgende update!

Terug
Bovenaan