update jisse

hoi dames...

ik denk vertel ff hoe het hier gaat
zaterdag was onze kraamverzorgster alweer voor t laatst...dus we moeten weer alleen...maar t gaat super

t mannetje krijgt steeds meer t dag nacht ritme te pakken...vannacht was t...12 uur...half 4 half 8....super toch?

totaal geen last van huiluurtjes...je denkt dan van...goh...hij moet es ff wat huilen overdag anders slaapt ie snachts niet....nou nee hoor...dit manneke wel;-))

zou t stilte voor de storm zijn?...haha

we genieten enorm....ik ben zelf dolblij dat ik mn eigen lichaam weer terug krijg...heerlijk
heb t heel erg zwaar gehad de laatste 2 maanden....was 102 kilo....maar ben in anderhalve week afgevallen naar 86....onvoorstelbaar maar waar....kan je zien hoe een opgeblazen waterballon ik was
plus een mega baby en een enorme moederkoek....wat een plakaat vlees was dat ook zeg!

hoe ist met jullie?...zijn jullie ook zo verliefd?;-)

voor de dames die nog moeten....zet m op ...nog ff en jullie hebben t kleine frummeltje ook in je armen!

Hej oh heerlijk he dat het zo goed gaat,onze kleine meid Cennet doet het ook super en is ook heel rustig.de borstvoeding gaat ook perfect en ze zit al ver boven haar geboortegewicht,hier kunnen we ook geen genoeg krijgen van haar en word ze ook omringd met liefd en knuffels van dr broers en zus.geniet ze verder iedereen die al bevallen is en voor degene die nog moeten heel veel succes

Hoi Rianfesan,

wat fijn om te lezen dat het zo goed gaat bij jullie! Heerlijk! Lekker genieten dus!
Volgens mij ben ik ook nog niet in de gelegenheid geweest om je te feliciteren dus dat wil ik bij deze ook nog even doen!
Van harte met jullie zoon! En natuurlijk heel veel geluk gewenst!

Terug
Bovenaan