Update Joey

Het is wel te merken dat we meer actief zijn op facebook, maar even voor de mama's die niet op facebook zitten een kleine update van Joey.

Joey is nu 5,5 maand en doet het echt super. Lacht heel veel slaapt de hele nacht door. Is nu verkouden maar blijft gelukkig wel lachen. Gaat sinds kort naar een gastouder i.p.v. opa & oma. We zijn echt super trots op hem en het liefst zou ik de hele dag bij hem zijn, maar helaas moet er toch geld verdient worden.

Hoop dat het met jullie kleintjes ook allemaal goed gaat.

Hoi leuk omte horen dat het goed gaat!hier met onze meid gaat het ook prima,ze is nu ook 5en halve maand bijna en draaide zich met precies 5mnd al om op dr buikje en inmiddels kan ze ook al terugdraaien.ze krijgt nog steeds bv en groente en fruithapjes,het gaat allemaal erg snel vind ik maar we genieten ook volop.het is een lieve vrolijke meid,groetjes

sterre is september 2012 mama's hoop je daar snel te zien.

Tien fijn dat het zo goed gaat. Joey draait zich wel op zijn zij maar heeft geen zin om door te draaien
:). Helaas is bij mij de borstvoeding niet gelukt om dat het voor mij te pijnlijk was. Hij krijgt wel fruithapjes, maar ze groentehapjes heeft hij nog geen zin in dus dat proberen we binnenkort weer.

Hey. Helaas heb ik geen facebook dus ik volg helemaal niks :(

Met Lisa gaat het afwisselend. Over een paar dagen is ze 5mnd. Vanaf dat ze 4 mnd is krijgt ze gecombineerde voeding, borst en fles. Maar vanaf dit weekend wil ze nog maar amper de borst. Bv is goed gegaan totdat ze heel erg verkouden werd in december. Heb er heel veel moeite mee, maar ze groeide amper en was zelfs even afgevallen. Nu met de fles is ze echt gegroeid. We zagen haar zelfs met de dag groeien!
Verder krijgt ze af en toe een hapje. En wachten we af hoe ze er op reageert. Want ze heeft nog steeds last van buikkrampjes.

Cass jammer dat je geen facebook hebt, maar dan mis je inderdaad wel veel want volgens mij wordt er zowat alleen nog maar daar geschreven.
Wat vervelend dat je daardoor moest afbouwen met BV. Gelukkig is het niet voor niks geweest en zag je haar weer groeien. Misschien heeft ze wel buikkrampjes door de flesvoeding ik weet niet welke je geeft, maar Joey had dat ook en toen zijn we overgegaan op ommneo tegen buikkrampjes en moeilijke ontlasting en dat scheelt echt heel veel. Hij heeft nu helemaal geen krampjes meer. Succes en ik zal hier wat vaker wat dingen posten dan kan je het toch een beetje volgen.

Groetjes Joyce

Dank je.

Lisa kreeg juist buikkrampjes door de bv! Nu ze de fles erbij krijgt heeft ze bijna geen last meer daarvan. Vandaag heeft ze voor het eerst banaan gehad, ben erg benieuwd.

Terug
Bovenaan