Hoi Dames,
een tijdje niet op het forum geweest maar hier weer een update..
Vanmorgen zijn we bij het CB geweest en Johnny is nu 7,8 kilo en zijn lengte is 71cm.. hij is gelukkig weer goed aangekomen!
de prikjes gingen deze keer niet zo heel goed..
hij heeft ontzettend lopen huilen/krijsen en ik kreeg de arme schat op geen enkele manier rustig..
ik vond zelf al dat Johnny harder huilt dan de andere baby's die ik ken, maar kreeg dit nu ook te horen van de Arts.. hij produceert dus lekker veel geluid.. als hij bij wijze van boven ligt bij opa en oma ( zolder ) dan horen wij hem als we beneden zitten gewoon keihard huilen met de tv aan..
Johnny heeft nu ook een nieuw voedingsschema:
08.00 fles
10.00 fruithapje
12.00 fles
16.00 fles
18.00 groentehapje
20.00 fles
ben benieuwd.!
een tijdje niet op het forum geweest maar hier weer een update..
Vanmorgen zijn we bij het CB geweest en Johnny is nu 7,8 kilo en zijn lengte is 71cm.. hij is gelukkig weer goed aangekomen!
de prikjes gingen deze keer niet zo heel goed..
hij heeft ontzettend lopen huilen/krijsen en ik kreeg de arme schat op geen enkele manier rustig..
ik vond zelf al dat Johnny harder huilt dan de andere baby's die ik ken, maar kreeg dit nu ook te horen van de Arts.. hij produceert dus lekker veel geluid.. als hij bij wijze van boven ligt bij opa en oma ( zolder ) dan horen wij hem als we beneden zitten gewoon keihard huilen met de tv aan..
Johnny heeft nu ook een nieuw voedingsschema:
08.00 fles
10.00 fruithapje
12.00 fles
16.00 fles
18.00 groentehapje
20.00 fles
ben benieuwd.!