update Johnny

Hoi Dames,

een tijdje niet op het forum geweest maar hier weer een update..
Vanmorgen zijn we bij het CB geweest en Johnny is nu 7,8 kilo en zijn lengte is 71cm.. hij is gelukkig weer goed aangekomen!
de prikjes gingen deze keer niet zo heel goed..
hij heeft ontzettend lopen huilen/krijsen en ik kreeg de arme schat op geen enkele manier rustig..
ik vond zelf al dat Johnny harder huilt dan de andere baby's die ik ken, maar kreeg dit nu ook te horen van de Arts.. hij produceert dus lekker veel geluid.. als hij bij wijze van boven ligt bij opa en oma ( zolder ) dan horen wij hem als we beneden zitten gewoon keihard huilen met de tv aan..

Johnny heeft nu ook een nieuw voedingsschema:
08.00 fles
10.00 fruithapje
12.00 fles
16.00 fles
18.00 groentehapje
20.00 fles

ben benieuwd.!

Zo! Grote jongen is Johnny zeg!
Hij is net zo oud als Merle maar 7 cm groter en een kilo zwaarder! Kan je nagaan hoe veel verschil er nog in kindjes zit. Grappig om te lezen!

Hij heeft nu zn laatste prikjes gehad toch? dus voorlopig zijn jullie er weer vanaf!
Tja, dat huilen...vervelend! Maar niks aan te doen! Gaat vast vanzelf weer over.
Heb je ondertussen nog een goed gesprek gehad met je vriend?

Lfs Esther

Ja inderdaad...grote jongen al hoor! Fijn dat hij zo goed groeit!!
Bodhi is ook een kilo lichter en 7 cm kleiner...en die vind ik al behoorlijk gegroeid haha!

Hoop dat Johnny niet zo veel last van zijn prikjes heeft!!

Groetjes Brigitte

Goed gegroeid inderdaad!
Fijn dat alles goed is. Want je maakte je de vorige keer zorgen over zijn gewicht toch?

Hoe ging zijn eerste dagje met het nieuwe schema?

Liefs Kim

hoi Dames,

hij heeft eigenlijk geen last gehad van zijn prikjes..
fruithapje kreeg hij al eventjes (peer) en dit vind hij heerlijk.. vandaag heeft hij voor het eerst groentehapje gehad ( worteltjes ) en dit beviel hem hartstikke goed,
wel merk ik dat hij nog wat moeite heeft met het ritme omdat hij nu wat vaker wakker is en af en toe toch echt oververmoeid is, dus het is nog even een beetje uitproberen.

ik heb een soort van gesprek gehad met mijn vriend en heb duidelijk gemaakt waar ik mee zit en dat ik wil dat hij gaat veranderen zo niet, dan pak ik de spullen van mij en johnnyke en gaan we uit elkaar, hij lijkt het een beetje te snappen wat er nu precies speelt en dat ik het deze keer echt meen, hij doet wat meer zijn best en langzaam aan gaat het vooruit... het is dus nog even afwachten

Hey Mandy,

Goed te horen dat jullie gepraat hebben. Hopelijk zal het nu beter gaan! Ik maakte me al een beetje zorgen, omdat je even niet meer op het forum was geweest. Het belangrijkste is, dat jij en Johnny goed in je wel zitten!

Liefs J

Terug
Bovenaan