update Joost

Joost doet het op zich heel goed, hij drinkt goed, hij mag zijn voeding nu ook zelf regelen, dus hij hoeft niet meer afgewogen te worden voor en na de voeding en ik mag gaan voeden op verzoek. Zijn infuus is eruit omdathij zo goed drinkt. Hij ligt nu wel onder de blauwe lamp, omdat hij te geel ziet.

Alleen helaas lukt het zuurstof afbouwen niet zoals gehoopt. Hij zit weer op de 25 % en het laagste is 21 % maar met die 4% verschil heeft hij heel erg veel moeite. Dus dat moet heel langzaam afgebouwd worden. En dat is best frustrerend, zeker omdat hij het verder wel heel erg goed doet. Het afbouwen kan heel snel gaan, maar het kan ook nog een paar dagen duren.

Ik ben het inmiddels flink zat in het ziekenhuis, dus ik vertrek vandaag naar het gastenverblijf in het ziekenhuis. Het is zo irritant dat je mensen om je heen zwanger ziet binnen komen en met baby ziet vertrekken, dus voor onze rust is het beter dat ik naar het gastenverblijf ga. Dan ben ik nog steeds binnen 5 minuten bij Joost, maar mijn man en kinderen kunnen dan lekker de hele dag hier zijn, en lekker rommelen. We zitten nu een beetje tv te kijken.
Meer nieuws volgt weer.

Hoi,

wat fijn dat hij het zo goed doet !!! En die zuurstof afbouwen, dat komt ook wel goed... (hoewel het natuurlijk moeilijk is dat het niet zo gaat als verwacht...)
Fijn dat er een gastenverblijf is en ook je gezin welkom is! Op de kraamafdeling kan heel frustrerend zijn (weet ik helaas uit ervaring)
Hoop voor je dat het nu snel en voorspoedig zal gaan en jullie je mannetje snel mee naar huis kunnen nemen!

Natasja

Fijn dat hij het zo goed doet. Kan me indenken dat je het zat bent in het ziekenhuis. Ik zit met mijn zoontje ook regelmatig in het zh vanwege zijn stofwisselingsziekte, maar het is niet echt prettig!

Terug
Bovenaan