Update Jorn

Afgelopen woensdag met Jorn naar het CB geweest.
Boefje weegt nu 7720 gram en is 67 cm lang hoofdomtrek was: 42,8 cm.
Hij groeit qua lengte en gewicht boven het gemiddelde.. maar ze vond hem mooi in proportie. Ze vond het qua voeding allemaal goed. en ik mocht zelfs wat meer groente/ fruit gaan geven. of een liga koekje tussendoor. Jorn heeft namelijk wat meer honger. Maar de flessen ophogen heeft geen zin, want dat drinkt ie of niet leeg, of hij spuugt daarna heel veel weer uit. Hij heeft weer 2 prikjes gekregen. Van de 1e had ie geen last. maar b ij de 2e moest ie wel even huilen. Gelukkig was het vrij snel over. En ik ben blij dat we eerst weer van die prikjes af zijn. Volgende afspraak is met 6 maand.
5 september heb ik eerst nog een afspraak bij de ka. over zijn reflux en welke voeding we gaan gebruiken vanaf 6 maand. Wat mij zelf opvalt is dat jorn niet spuugt van vaste voeding. maar als ik hem bijvoorbeeld 30 cc roosvice geef na de groente dan spuugt ie wel. zal dat daar dan ook bespreken. want weet niet wat ik voor drinken hem dan tussendoor kan geven.
Verder liep mijn mannetje mooi op schema. Ik ben trots op mijn boefje!!

Ook is er nog even naar zijn longetjes geluisterd. dit meer uit voorzorg. want zijn kleine neefje van 1 maand ligt in het ziekenhuis met een hele zware vorm van kinkhoest. Gelukkig lijkt dat nu beter. en met Jorn was er niks aan de hand. hij was natuurlijk ook al ingeënt, maar dan kunnen ze het nogsteeds krijgen, wel in een mindere vorm.

Liefs

Nog even een vraagje aan jou. Ik zag het voedinggschema van Jorn net ergens staan en was even benieuwd naar hoeveel hij drinkt per fles en op welke tijden hij zo'n beetje slaapt. Zijn schema lijkt erg veel op dat van Tim, alleen zag ik dat jij de flessen dichter op elkaar geeft waardoor de laatste fles redelijk vroeg op de avond is. Zou ik ook wel willen!

ja kan de roosvicee wat indikken met jbm dan spuugt tie wrs niet doe ik bij jochem ook!
Fijn he dat de prikken voorlopig klaar zijn!
Ben benieuwd wat de ka zegt tav de voeding......

Hey Anneke,

fijn dat jorn het zo goed doet!! Zo te horen heeft hij niet heel veel last van zijn reflux (gelukkig) hij groeit goed!!

Wat heftig van je neefje zeg!! Beterschap.

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan