Update juliaan

Hola
Ik ben weer jajajjajaaj

Ik ben benieuw welke mamas zijn nu al bevallen helaas lukt me niet alles te lezen want ik ben nogsteeds heel zwaak.

Belangrijk is dat Juliaan doet heel goed slapen en eten gaat gewoon super goed heel lieve kind, Hopelijk zo blijf jjiji.

Ik had makelijk bevalling maar had veel bloed verloren en de hegtigen doet veel pijn,de tepels ook dusssss alles doet me veel pijn.:(

Ik wil zo graag Juliaan wassen en verchonnen maar helaas lukt me niet,dus mannetje moet alles doen.
Ok
NOGGG veel succes voor de komende bevaligen.

GRT Emi

Nou rustig aan dan maar meisje! Wel heel vervelend dat je nog zo zwak bent! Je had het je vast anders voorgesteld!

Hoop dat je genoeg hulp hebt met Juliaan en dat verschonen en badje doen komt vanzelf! (ook al kan ik me voorstellen dat je nauwelijks kunt wachten!!!!!

Liefs

Fijn dat je kleine man het goed doet... wel vervelend dat je zelf nog niet zo goed in je vel zit.
Heeft je mannetje een tijdje vrij zodat ie kan helpen?

Liefs en rustig aan!

Wat goed om te horen dat je kleine ventje het zo goed doet. Hopelijk lukt het je wel om daar van te genieten. Wel balen dat het met jou niet zo lekker gaat. Doe maar lekker rustig aan en laat je goed verwennen.

Liefs
Ingrid

que bueno que te va tan bien con el bebe, lastima que te sientes tan debil pero trate de no esforcarce mucho, toma tu tiempo de descansar porque cuando tu esposo le toca que trabjar y la enfermera se va te toca todo sola. trate de disfrutar y mas que todo descansar.

Terug
Bovenaan