Update Juliaan

Hola dames!!
Ik ben een maar mama uitgereken,maar toch is onze Juliaan in feb geboren.

alles gaat goed met hem.allen ik voel me nogsteeds zwaak.mijn tepels doet pijn en mijn hegtingen ook,mijn stuitje en rug pufff Baby maak beter dan mama jaja.

Wij gebruiken borsvoeding en flesvoeding en gaat beter,ook kolf ik mijn bortsten en krijg meer rustig op mijn tepels....dus Mama`s niet twijfelen kan allebij gebruiken en toch is Baby blij.

Tot ander Update
GRt emi

vervelend dat je nog zoveel last heb van alles..lekker dat je rust hebt gevonden in de combinatie van fles en borstvoeding...
Ik had ook vrij veel last van zere tepels, tot ik 1 borst per voeding ben gaan geven, voedt om de 3 á 4 uur, dus dan heeft de andere borst voldoende rust. Daarbij smeer ik met purelan van Medela, dat hoef je niet af te wassen voordat je gaat voeden! nu heb ik nergens geen last meer van en mijn meisje is super tevreden met de voeding uit 1 borst. (je lichaam speelt daar ook op in)

Hola Liesjesch.
inderdaad pijn is niet te dragen..
maar de combinatie gaat goed soms gebruik ik flesvoeding 2-3 keer per 24 uur.Dus dat is ok!!
Juliaan krrig meer borsvoeding.
De res gaat goed ik ben super blij met onze kleine en vandaag is hij twee weken oud.
En hoe oud is jou kleine?
GRt EMI

die van ons is al weer 5.5 weken oud. Maar een super makkelijk tevreden kindje. ze slaapt enorm veel, dat was ik helemaal niet gewend van de 1e.
De BV verloopt verder prima, dus we gaan nog even ermee door!! zien wel hoe lang we het samen volhouden!
Vanmiddag voor 't eerst naar het CB, ben benieuwd hoeveel de gegroeid is..doordat de 1e flesvoeding kreeg zat ik daar niet over in, nu vind ik het wel wat spannend..

Terug
Bovenaan