Onze man is nu bijna 11 weken oud.
Hij is een heel lief, vrolijk mannetje. Van 60 cm lang en bijna 6 kg zwaar. Hij eet graag en houd alles graag goed in de gaten.
Hij slaapt nu ruim 1,5 week door van 21:30 tot 7:30 dat is echt heerlijk!
Hij eet erg graag, hij krijgt nu 5 flessen van 180cc met 6 schepjes poeder ha en 4 schepjes johannesbroodpitmeel. voor zijn fles krijgt hij druppels infacol. Zonder johannesbroodpitmeel spuugt hij erg veel en zonder infacol heeft hij erg veel krampjes.
Voorheen kreeg hij borstvoeding wat ik met erg veel liefde en plezier gaf. tot het cb thuis langs kwam en hij onder zijn laagste gewicht van de kraamweek zat wat dus absoluut niet mag.... Dat was ontzettend erg schrikken
Toen bleek mijn bv erg te zijn terug gelopen, *** waarom heb ik niks gemerkt bleek hij zo zijn best te doen om wel iets binnen te krijgen waardoor hij zo vermoeid was en door sliep tot hij weer kwam voor zijn volgende voeding.
toen hebben we hem over gezet op flesvoeding en groeit nu als kool. bv nog terug opgang proberen te krijgen maar dat lukte niet, helaas. maar hij doet het nu ontzettend goed.
Hij is dol op kusjes als je met je gezicht bij hem in de buurt komt doet hij zijn mond open en begint hij te lachen erg schattig!!
De update van ons mannetje!!