Update kleine Kimberley

Na weer een aanval/toeval van de kleine hebben we weer een paar daagjes ziekenhuis erop zitten helaas. Nadat de eerste schrik er dus af was begon de ellende dus weer van voor af aan.

Het voordeel is wel dat ze waarschijnlijk de oorzaak nu weten. Het word niet zozeer veroorzaakt door slijm van de verkoudheid. Maar als reactie op reflux. ze schijnt zoveel last te hebbben van da opkomend zuur dat ze zich er keer op keer in verslikt en uiteindelijk het bijltje erbij neergooit.

Nu dus speciale voeding alleen kunnen ze nog niet garanderen dat dit afdoende werkt (echt prettig gevoel geeft dat dus nog niet). Werkt dit niet voldoende gaan ze medicijnen voorschrijven. Ook een heel reglement om de fles te geven... Zolang het allemaal maar werkt ben ik allang weer blij.

Groetjes Joyce
 
Hoi Joyce
Lees net dat jou kleine meisje een reflux aandoening heeft...dit is bij mij zoontje van 10 weken ook geconstateerd, ligt nu sinds een week in het ziekenhuis en krijgt medicatie en speciale voeding..helaas werkte voor hem de speciale voeding niet goed..hij kreeg er zeer harde ontlasting van en natuurlijk weer de bij komende darm krampjes...maar in iedergeval gaat het iets beter met hem..hij slaapt weer..hij huilde namelijk 18 uur per dag...Ik hoop dat alles goed komt met je kleine meisje...want inderdaad alle kleine veranderingen is voor een mama al een hele grote...

 
hallo mijn dochter heeft ook vanaf week 2 slijm in haar keel en ze moest verschrikkelijk hoesten en kokken naar een borst/fles op het cb zeiden ze dat het reflux kon zijn omdat haar zus het ook had ik ben overgestapt op anderen melk en het kokken is opgehouden alleen het slijm blijft ik vind dat erg naar maar zij zelf heeft er gelukkig geen last van ik wens jullie beiden heel veel sterke en ik hoop dat de pijn snel ophoud en dat ze weer leker in hun velletje zitten.
ik moet er wel bij zeggen dat mijn dochters het niet zo erg hadden als jullie kids
groetjes laura o
 
Terug
Bovenaan