update knobbeltje in mijn borst.

A

Anoniem

Guest
Dit heb ik op mijn hyves gezet dus misschien hebben een paar van jullie het al gelezen,bedankt voor jullie reacties...

xxx

Dag allemaal..

Als eerste bedankt voor jullie berichtjes,mails,smsjes.
Ik zal het even in een blog neer zetten dat is makkelijker en sneller dan iedereen antwoord te geven.

Vandaag moest ik voor het knobbeltje in mijn borst naar het ziekenhuis...
Eerst werd er een foto gemaakt... daarna zou ik toch nog een echo krijgen.
De arts had de foto bekeken en zei dat het er goed uit zag,gelukkig dacht dus ik dacht echo en dan naar huis....
Tijdens de echo besloot hij toch om een punctie te doen.(en ik ben al zo'n held met naalden!)

Nu kan ik vrijdag proberen te bellen om te horen of de uitslag al bekend is.
Anders begin volgende week,dus nog even in spanning zitten....

Hoi,

wou je even sterkte wensen en hopelijk is alles inderdaad goed zoals het op de echo er ook uit zag.

Groetjes Alberdien

Hopelijk heb je snel de uitslag en is er niks aan de hand.!!!!

Hopelijk heb is in 2009 de onzekerheid voorbij. en heb je alleen nog maar geluk!!!!

Groetjes Linda

Hopelijk weet je de uitslag snel en is het allemaal goed. We blijven voor je duimen.

liefs Maris

dank jullie wel....

ik kan vandaag na 4 uur proberen te bellen....
nog even duimen alsjeblieft..

ik ga straks met een vriendin een dagje sauna en behandeling doen.. staat al bijna een half jaar in de agenda.
aan de ene kant vind ik dat wel lekker,het is de eerste keer dus extra genieten...

hoop dat ik vanmidag positief nieuws hoor.
heb van de week de arts gebeld en duidelijk gevraagd waarom er een punctie is gedaan.
er is wat gevonden en ze onderzoeken of het goede of slecht cellen zijn.
sommige uit mijn omgeving zeiden cyste of een blaasje dus wou het van de arts zelf horen.zal wel verteld zijn toen hij de punctie deed maar toen heb ik niet veel gehoord!
liefs

nou meid heb je net ook gekrabbeld op hyves maar ook hier nog even
 ik duim voor je meid vandaag en geniet van je sauna

liefs ilona

Terug
Bovenaan