update.... kriebels

A

Anoniem

Guest
zo meiden ik zal jullie even op de hoogte brengen...
we zijn druk aan het klussen voor een tweede!!
ik ben helemaal blij en kan niet wachten weer zwanger te zijn!!!!

dus hoop jullie gauw een positief bericht te kunnen melden.
liefs

(hoop wel dat geen bekenden dit lezen!!)

Oh wat spannend dat jullie er weer helemaal voor gaan samen. Hou ons zeker op de hoogte!! En veel plezier bij het klussen!

groetjes Linda

ja he!!!
ik vind het ook zo leuk!!
nu hopen dat het snel raak is,ik vond het zwanger zijn helemaal super.

ben jij al over je kriebels heen?
en wat een heerlijk meisje hebben jullie zeg..echt een plaatje (heb even op je hyves gekeken)

liefs

Ik ben wel over de kriebels heen ja, ze hebben echt maar 1 dag geduurd. Wel wachten we even af hoe onze situatie over een paar jaar is, je weet natuurlijk maar nooit. Maar voorlopig houden we het bij dit prinsesje. In tegenstelling tot jou vond ik het zwanger zijn echt verschrikkelijk en ik vraag me af of ik het nog een keer aan zou kunnen. Verder wil ik ook nooit meer een keizersnee maar ook nooit een gewone bevalling mee maken, en het schijnt dat ze er toch uit moeten
Nu had ik wel gisteren een vrouw op tv gezien die met ruggenprik is bevallen en dat lijkt me dan ook wel wat. Maar goed voorlopig dus zeker niet.
Maar nou komt mijn verhaal wel heel depri over terwijl je topic zo leuk is.
Bedankt nog voor je compliment, ik vind ons prinsesje ook heel mooi maar volgens mij ben ik bevooroordeeld .

Nou meid geniet er van en ik hoop dat jullie snel resultaat hebben!

liefs

Leuk dat je voor een tweede wondertje gaat klussen. Hopelijk is het snel raak!!

groetjes Mariska

Hoi hoi,

wat leuk dat jullie aant klussen zijn. Wel erg spannend allemaal weer hé? Als je ongi moet worden, voel je het gwn in je buik. Tenminste, dat had ik dan, haha!
Ik hoop dat jullie gauw zwanger zijn!

Liefs Debby, mv Dylano 02-05-07 & zwanger van ons 2e zoontje 21w 2d

Hai,

Ook wij waren aan het klussen voor een tweede, tot dat ik vorige maand een ontslag aankondiging van mijn werk per brief ontving. Toen dacht ik, laat ik toch maar weer beginnen met de nuvaring...
echter ik was al zwanger.

Echt we zijn super blij, alleen ergens om de hoek ligt een beetje paniek ivm mijn toekomst qua werk.

Maar ben wel erg gelukkig en rustig eigenlijk.
Vind zwanger zijn geweldig namelijk....!

Terug
Bovenaan