Update Laurie

Hoi meiden

Hier weer eens een berichtje van mij! Ik heb het erg druk nu ik weer aan het werk ben. Dus laat hier erg weinig van me horen.
Ik ben donderdag met mijn meissie naar t CB geweest. Ze is bijna 13 weken, weegt nu 5460 gram en is 60cm lang. Geboorte 3020 gram en 47cm.
Ook heeft ze weer prikjes gehad:-( echt zielig!
Het gaat echt super goed. Sinds een paar weken ben ik volledig over op FV, de BV ging helaas niet meer. Ik heb echt alles geprobeerd maar er zat niet genoeg voeding meer in waardoor ze maar honger bleef houden en dus bleef huilen.
Sinds een week of 2 slaapt ze lekker in een slaapzak, ze slaapt echt super goed! overdag weinig maar 's nachts heel goed. Ze gaat er 's avonds rond 20:30 a21u in en word 's ochtends weer rond dezelfde tijd wakker. Dit doet ze al een aantal weken, echt super goed!
Ze drinkt 4 a 5 flesjes van 180cc op een dag.
We hebben er nog steeds geen vast ritme in qua slapen en de fles, behalve 's nachts dan. Maar het gaat super zo dus ik maak me er niet zo druk om.

Gister zijn we voor het eerst met ons meisje gaan zwemmen, echt suuuuper leuk!! Ik zet foto's op FB
Echt genieten:)

Ik werk nu 3 dagen in de week. Maandag vrijdag en 1 dag in het weekend. Op maandag gaat ze naar mijn ouders en op vrijdag naar mijn man zijn ouders. En in het weekend is papa lekker thuis.

Kortom het gaat super met ons en mes meisje! We zijn heerlijk van haar aan het genieten!!
 
Hai Renate,

Wat fijn dat het met Laurie zo goed gaat en dat ze inmiddels lekker slaapt, super hoor.
Ja, die rot prikken....idd zo zielig. Gelukkig zijn ze er vaak maar 1 dag beroerd van.

Zeker wel druk.....weer werken en de zorg voor Laurie. Ben benieuwd hoe het ritme straks bij ons zal zijn.
De opvang is ook goed geregeld. Hebben jullie express niet gekozen voor een kdv?

Ik zag de foto's van het zwemmen. Echt super leuk. Wil ik toch tzt ook gaan doen met de boys. Lijkt me zo leuk!!

Liefs Lynn.
 
Heey
Super hoor dat Laurie het zo goed doet. En wat leuk dat je al met haar bent wezen zwemmen...lijkt me echt leuk. Vanaf hoeveel weken mag dat eigenlijk?
Wel jammer dat je met de BV moest stoppen. Bij mij liep het ook heel erg terug en nu gebruik is sinds een week domperidon en nu gaat het weer super gelukkig.
Hoe ging het met de eerste keer werken...miste je haar niet ontzettend? Ik moet 18 feb weer gaan werken en ik zie er nu al een beetje tegenop. Mn moeder en mn zus gaan oppassen. En misschien zijn vader ook als eindelijk zijn visum goedgekeurd word. Ik moet weer 4 dagen aan de slag.
Lekker genieten van je meissie!
 
@lynn
Ja wij wilde geen kdv.. Voelde me daar niet prettig bij, mijn kleine meisje bij vreemden. Nu is ze lekker bij opa en oma en daar weet ik zeker dat ze goed zit.

@baby glenn
Wij zijn zelf met haar gaan zwemmen. Vanaf dinsdag ga ik babyzwemmen en dat is volgens mij vanaf 3mnd. En dat was ze gister:) Ik zag niet op tegen mn werk en had er juist zin in. Tuurlijk mis ik mijn meisje enorm. Maar ik weet dat ze goed zit en geniet savonds extra veel van haar. Fijn dat je moeder en zus op gaan passen. Ik hoop voor jullie dat je man snel deze kant op kan komen. Vind het echt stoer van je dat je het tot nu toe zonder hem heb gedaan. 4 dagen.. Dat is pittig meid! Succes
 
Wat super dat het zo goed gaat. En leuk zwemmen! Zit ik ook aan te denken om te doen, lijkt me fantastisch. Kan hier volgens mij al vanaf 10 weken. Jammer dat ik de foto's niet kan zien.
Zo te horen heb je het allemaal goed geregeld, geniet van je meisje.
 
Terug
Bovenaan