Ik ga morgen 2 nachtjes in het ziekenhuis slapen.
Maar ikmag wel met Lizzy naar buiten en met de wandelwagen lopen dus dat is wel lekker dat ik even naar buiten kan.
Wat zal mama papa en trotse zus Silvy missen..Silvy gaat naar opa en oma logeren en papa komt na het eten nog gezellig langs bij mij en Lizzy..
De voeding en haar medicijnen voor haar reflux en die zijn nu eindelijk aangeslagen !
Gelukkig groeien kindjes vaak binnen een jaar over reflux heen..als het met 15 maanden nog heeft gaan ze verder kijken maar dat komt niet vaak voor zeggen de artsen.
Lizzy word ook sinds een paar dagen ingebakerd en dat werkt perfect en is er erg rustig bij.
Inbakeren is echt voor in haar bedje dat ze beter in slaap leert komen.
Ons poppetje zit eindelijk lekker in haar velletje.
Lizzy is nu pas 8 weken maar we hebben al een heel wat weken ziekenhuis erop zitten en dat gaat je ook niet in de koude kleren zitten.
Papa en mama en trotse zus Silvy zijn zo blij als Lizzy eindelijk naar huis zo mag.
Maar we krijgen ook als we uit het ziekenhuis gaan een soort verlate kraamzorg nog even wat hulp in huis en alles een beetje op de rit krijgen na deze lange weken ziekenhuis.
Misschien vrijdag al naar huis maar het kan ook pas maandag worden even afhankelijk wanneer er hulp kan komen.
Ze vinden je allemaal nog maar een klein meisje in het ziekenhuis..je woog vandaag 4275 gram met 8 weken is dat nog best wel klein.
Lizzy haar geboortegewicht was 3346 gram.
Maar Lizzy drinkt al je flessen goed leeg en je groeit evengoed daar gaat het om zegt de kinderarts.
Nog heel even en kan het echte genieten eindelijk voor ons beginnen..