update mama

Vandaag is mama geopereerd en haar borst is geamputeerd.
De operatie is goed gegaan en ze hebben ook flinke klieren verwijderd.
Dit alles word opgestuurd en volgende week krijgt ze daar uitslag van en hoort ze wat haar behandelplan word.
Ik ben vanavond bij haar op bezoek geweest en ze zag er goed uit.
Ze had wel praatjes. Ze is alleen erg duizelig en beroerd. Ze heeft voor de operatie medicijnen daarvoor gekregen en 3 keer na de operatie maar helaas werken die niet geweldig (tegen de misselijkheid).
We hopen en bidden op een goede nachtrust en dat ze morgen weer wat beter wakker mag worden. En dat ze dan naar huis mag. Als ze zich dan nog zo voelt mag ze niet naar huis. Wil ze ook niet.

Liefs Sibje

Lieve Sibje,

Wat een verhaal meid! Wat zal dat een emotionele impact hebben. Ben wel blij te lezen dat je moeder een soort van praatjes had. Wat een dappere vrouw hoor! Vind jullie allemaal zoooo sterk!
Ook al zal ze morgen graag naar huis willen, als het nog niet gaat is het goed als ze nog even blijft en gelukkig denkt ze daar hetzelfde over.
Spannende week zeg.....wachten op de uitslag.
Hoe voel jij je? Trek je het allemaal nog een beetje?
Neem je rust he, jij bent ook belangrijk!

Hou je taai en sterkte! Geef je mams maar een dikke knuffel van alle December mama's.

Liefs Lynn.

Heftig meis, maar gelukkig dat je moeder alweer praatjes had. Een dagje langer blijven is idd niet verkeerd na zo'n ingreep. Het is niet niks en ze is daar in goede handen. Spannend, het wachten op de uitslag. We hopen het beste en daar duimen we voor oke?

Liefs,

Gelukkig is de operatie goed gegaan en heeft ze zelfs al wat praatjes. Hoop dat ze snel weer wat opknapt.

Denk je idd ook een beetje aan jezelf. Volgens mij ben je nogal druk met behangen en dit hakt er natuurlijk ook wel in.

We hopen met je mee op een goede nachtrust en een goede uitslag voor je moeder.

Sterkte meid

Ik was gisteravond gesloopt. Erg moe van alles.
Op zich trek ik het prima. Ik heb er rust over. Het klinkt misschien heel raar maar ik heb echt rust.
Gisteren was een vriendin bij mij tot dat ik hoorde dat mama op de uitslaapkamer lag. Dit was heel fijn. Even wat afleiding.

Ik let goed op mezelf en ons ukkie.
En ja ben erg druk bezig om het behang van de muur te krijgen maar dat doe ik in stapjes en niet alles achterelkaar aan. Het heeft een beetje haast gekregen omdat ons bankstel een maand eerder binnen komt dan verwacht :) heel leuk maar nu moeten we ff opschieten met behangen in de woonkamer.

Maar dames ik let op mezelf daar hoeven jullie je geen zorgen om te maken (wel lief hoor!!!)

Als ik weer nieuws heb horen jullie het. Deze week zal wel spannend zijn inderdaad omdat we moeten wachten op de uitslag. Die onzekerheid dat is het ergst telkens. We zullen het wel weer zien...

Lijkt me heel heftig! Fijn dat de operatie goed verlopen is. Nu hopen dat de uitslagen ook 'meevallen'. Beterschap voor je moeder en sterkte voor jullie allemaal!
Lfs

Terug
Bovenaan