update (@ Marieke)

Een tijd niets meer van me laten horen, maar ik krijg wat vragen van meiden hier op het forum! Vandaar even een korte update!

Woensdag 19 januari gaan we voor de tweede keer naar de gyn. Nog niet zo heel ver in de malle molen, maar wel op weg!
De gyn heeft de vorige keer al door laten schemeren dat als er geen oorzaak gevonden wordt, we waarschijnlijk binnen het half jaar met hormonen gaan starten. IUI kwam nog niet ter sprake, de gyn wil eerst kijken de zwangerschap enkel met hormonen wel wil lukken.
Maar ik loop een beetje op de zaken vooruit.

Intussen is er sinds het vorige bezoek 1 maand voorbij en zitten we anderhalve week voor ons tweede bezoek. De spanning voor de uitslagen neemt nu wel toe bij mij en mijn vriend, weer een 'zwangermelding' van een vriendin , dus onze vastberadenheid om zwanger te worden ( evt. met behandelingen) neemt alleen maar toe! Dat klinkt misschien een beetje vreemd, maar als we vrienden om ons heen zien genieten van hun zwangerschap of pasgeboren kleintje, worden wij alleen maar zekerder van onze zaak (in hoeverre dat nog kan) dat een minimensje ook ons leven zal verrijken!

Maar goed, de 19e van januari... We krijgen de uitslagen van de spermatest, mijn uitstrijkje en wellicht is er een conclusie te trekken uit mijn temperatuurcurve.
Ik krijg dan ook een inwendige echo en krijgen we te horen wat de vervolgstappen zijn.

Op mijn werk heb ik inmiddels aan de directie verteld hoe mjin vriend en ik bezig zijn met zwanger worden. Nou ja... qua ziekenhuis dan, haha! Nog maar 1 andere collega van mij weet het ook. Zij heeft zelf haar oudste dochtertje gekregen door een 3e ivf poging en zij had wel een vermoeden waar wij mee bezig zijn. Toch een aantal keer weg van mijn werk, bloedprikken ed. Ik heb het haar toen ook verteld. Dat geeft me toch wel steun! Zij heeft dit ook mee gemaakt, dus zij weet wat het is. Bovendien is het een erg lieve collega die regelmatig even binnenloopt om te vragen hoe het gaat!

Gelukkig zie ik het allemaal wel weer wat zonniger in dan tijdens de feestdagen! Hbe toen een dip gehad van een week of 2...
Maar goed, nu mijn derde dag van mijn ongi en voel me niet zo depri als de vorige keer!

Komende week een gezellige drukte: dinsdag ben ik jarig, vrijdag vier ik met mijn 23 kinderen mijn verjaardag en zaterdag voor vrienden en familie. En mijn ei springt waarschijnlijk volgend weekend, dus een hoop om naar uit te kijken en mijn gedachten te verzetten!

19 januari zal ik weer een update geven van mijn bezoek aan de gyn!

Liefs Daisy

hee meid,
ik hoop voor jullie dat je snep zwanger wordt en dat zo'n kleintje julie levens ook mogen verrijken!
als dat dan met hulp is van gyn maakt dan helemaal niks meer uit!knap van je dat je er wel zo goed mee omgaat knap hoor!ik heb er verder niet veel verstand van wat de gyn dan gaat doen de 19e maar wens je veel succes!!
dikke kus

Thanx! Volg jou ook op het andere forum!

Ik hoop voor jou dat jullie deze molen bespaard gaat blijven. De ene keer sta ik er wat luchtiger in dan de andere keer, maar over het algemeen valt alles me tot nu toe nog mee! Die spannende momentjes blijf je toch houden.

Liefs Daisy

Thanx! Volg jou ook op het andere forum!

Ik hoop voor jou dat jullie deze molen bespaard gaat blijven. De ene keer sta ik er wat luchtiger in dan de andere keer, maar over het algemeen valt alles me tot nu toe nog mee! Die spannende momentjes blijf je toch houden.

Liefs Daisy

Thanx!

Het ene moment zie ik alles wat luchtiger dan het andere moment, maar al met al valt het me tot nu toe nog alles mee! Het scheelt wel dat je hier lekker je hart kunt luchten, hoor!

Ik hoop dat jou deze hele molen bespaard blijft en het bij jullie op de 'gewone' manier lukt!

Liefs Daisy

Goed zo, keep the spirit! Ik hoop zo dat dit ons jaar gaat worden. Ik heb vorige week maandag een positieve ovulatietest gehad, dus ben nu erg benieuwd. Ga maar nergens vanuit, dan kan het alleen maar meevallen :)

Vandaag samen met mijn beste vriendin (die 14 weken zwanger is van een tweeling) op kraamvisite geweest bij een heel goede vriend van ons. Heerlijk hoor, zo'n klein poppetje, maar best lastig omdat wij ook zo graag willen. Zeg maar een soort gezonde jaloezie.

Na afloop heb ik even met mijn vriendin geluncht en haar eerlijk verteld dat ik het best lastig vind als mensen vertellen dat ze zwanger zijn. En dat snapte ze helemaal. Maar, ik heb haar natuurlijk ook verteld dat ik het haar echt vreselijk gun en dat ik echt heel erg met haar meevoel en meeleef.

Maar ja, ik gun het mijzelf (en mijn man) en alle andere meiden op dit forum ook zo ontzettend! Ik hoop maar dat we snel positieve testen krijgen.

Nou Daycey, succes ermee! Ben benieuwd naar je uitslagen de 19e!

Liefs, Marieke

Terug
Bovenaan