Update Marit

Lieve meiden,

Ik moet zeggen, dat al jullie lieve woorden ons heel veel goed doen.
Ik heb Mamamar's verhaal en reactie op me in laten werken, en na veel praten en bidden, samen met Bram-Jan, hebben we ook besloten dat we niet de keuze voor ons kleine, lieve meisje in mijn buik willen maken, en daarom hebben we besloten om haar zo lang in mijn buik te houden, tot ze het zelf genoeg vindt. Een van onze verloskundiges kwam gistermorgen langs, om haar medeleven te betuigen, en gaf ook aan, dat we moeten doen wat ons goed lijkt. Wel waarschuwde ze ons voor evt reacties vanuit het wkz, die waarschijnlijk toch zullen aandringen op een vroeggeboorte.
Hoe moeilijk de komende tijd ook is en zal worden, we zijn ontzettend dankbaar dat we Julia hebben, die echt ons zonnetje in deze moeilijke tijd is.

Daarnaast alle medeleven vanuit familie, vrienden, kerk en jullie helpt ons zeker ook heel erg! Zo mogen we zien dat we niet alleen staan in dit verdriet.

Wat we wel tegen elkaar zeiden, is dat het goed is dat het zo duidelijk mis is. Want heen en weer geslingerd worden tussen hoop en wanhoop is nog veel moeilijker, al zullen we daar, als het moment daar is, waarschijnlijk geen verschil zien/voelen.

Het doet me goed mijn verhaal met jullie te kunnen en te mogen delen, dank jullie wel, lieve meiden.
En een troost mogen we voor ogen houden, ons lieve meisje zal straks het mooiste leven hebben, wat je je voor kunt stellen, bij onze lieve Vader in de hemel, waar ze altijd mag spelen!!!!

Heel veel liefs,
Marit

Lieve Marit,

Wat een dappere keuze.
En wat fijn dat jullie je zo gesteund weten door alle mensen om jullie heen.

En inderdaad, jullie lieve meisje komt meteen op de beste plek terecht. Ze zal daar vast lekker spelen!

Liefs Maartje

Lieve Marit,
Wat verschrikkelijk om te lezen dat jullie meisje zulke ernstige afwijkingen heeft. Wat een ontzettende moedige beslissing om haar niet vroegtijdig geboren te laten worden!
Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe!

Lieve Marit,
Ik vind het ook een heel dapper keuze, tegelijkertijd ook een mooie keuze. Dat je noemt niet de keuze voor haar te maken, maar het in Zijn handen legt. Hij zal jullie helpen!!!
Heel, heel, heel veel sterkte!!! En probeer, naast alle verdriet, te genieten van haar nu ze nog bij jou in je buik mag zijn.

Liefs Rosan

Lieve Marit,

Ook voor jou heb ik alleen maar woorden waarvan ik weet dat ze nooit alles goed zullen maken, maar toch: ik wens je vertrouwen, kracht, liefde en ik hoop dat je dit met je gezin aankan, zoals jullie dat willen.

Ik heb me ieder moment gerealiseerd hoe ongelovelijk gezegend ik ben met 2 prachtige kerngezonde kinderen. Ik weet dat niets vanzelfsprekend is. Jouw verhaal bevestigd dat en ik hoop en wens je vurig toe dat jou keuzes gerespecteerd zullen worden.

Liefs,
Evelien

Hey Marit en gezin,

Wat een droevig nieuws hebben jullie te horen gekregen. Ik was er even helemaal stil van. Ik kan me niet voorstellen hoe je zo'n beslissing moet maken. Ik weet helaas van heel dicht bij hoe moeilijk die keuze is.
Ik hoop dat de artsen jullie keuze zullen respecteren en zo niet, dat jullie de kracht vinden daar mee om te gaan.

Ik wens je een voorspoedige zwangerschap toe met heel veel mooie momenten, zodat jullie optimaal kunnen genieten van jullie dochter. alhoewel haar tijd hier op aarde kort zal zijn, is ze niet minder bijzonder!

Liefs,

T

Lieve Marid,

Wat een moedige keuze!

Haar leven is nu in jouw buik, dichtbij haar moeder die zielsveel van haar houdt en straks bij Hem, die meer van haar houdt dan wij ooit kunnen begrijpen.

Heel veel sterkte toegewenst, probeer te genieten van je zwangerschap. Ik zal voor je bidden en hoop dat je uit jullie kerk veel steun en liefde mag krijgen.

Nathalie

Terug
Bovenaan