update mbt mijn haar

Zoals sommigen van jullie weten zit ik met een haarprobleem. Na de bevalling van patrick kreeg ik een maand of 3 later ineens haaruitval. Extreem veel haartuival met heel veel kale plekken. toen patrick 1 jaar werd was het weer dichtgegroeid en had ik weer een volle coupe. Toen werd ilona geboren....helaas begon het hele verhaal weer van voor af aan; haaruitval. Het werd geweten aan hormonen en stress. Nu zijn we dadelijk bijna 3 jaar verder en ik zie er nog steeds niet uit. Het leek een tijdje beter te gaan, maar momenteel heb ik weer flink wat kale plekken. Mensen kijken me aan of ik een rare ziekte/kanker heb. Zo erg!!!
Mijn vorige huisarts heeft 1x bloed laten prikken en daar was niks uitgekomen.
Vanochtend moest ik mijn huisarts bellen (heb hem sinds een jaar en ben er voor mezelf nog niet geweest; wel voor patrick toen hij een fiche in zijn neus had). Ik belde hem voor ilona om iets te vragen (heel lang verhaal) en vroeg aan de assistente of ik de ha zelf even kon spreken. Dat kon. We gaan nu een andere pil proberen die een andere samenstelling heeft als mijn huidige pil. Als dat over 2 maanden nog geen resultaat geeft moet ik naar de internist. Maar de ha ziet het positief in en denkt echt dat het nu goed gaat komen.
Laten we het onderhand maar eens hopen! Ik zie er niet uit met die kale plekken en voor de rest onderhand gemilimeterd haar (bij wijze van spreken. het is niet gemilimeterd, maar het is wel super kort)

x miranda

Hoi Miranda,

Ik kan me voorstellen dat je dit opgelost wilt hebben. Kaalheid bij vrouwen is nog steeds een taboe en natuurlijk wil je er al vrouw gewoon mooi uitzien met een mooie haardos.
Hopelijk komt het allemaal goed!

Groetjes,
Maike

Hoi,

Een kennis van mij heeft het ook en het schijnt een bekend verschijnsel te zijn. (het heeft een moeilijke naam). Tegen hem is verteld dat het vanzelf overgaat als het meezit...
Ik hoop voor jou dat dit het geval is.
gr.Ing

Hey Miranda, wat vervelend zeg, ik snap dat je er wel mee zit..
Ik had het er laatst over met een collega, zij heeft het ook gehad na haar 1e zwangerschap en haar haargrens schoof een stuk op en kreeg kale plekken. Ze heeft toen een kuurtje van een een of andere pil gehad wat het tegen ging. Na de tweede heeft ze dat ook genomen. Nu heb je hier niet zoveel aan, want ik weet de naam niet. Maar misschien kun je er eens naar vragen?
Het komt vast goed, maar ik snap dat je daar nu niet veel aan hebt!

Evelien

Hey Miran,

Wat erg voor je zeg!! Met de zw van Dylano had ik er ook hele erge last van.. Ook zelfs zo erg, dat ik een beetje kaal begon te worden. Nou, ik werd helemaal panisch, echt waar. Mn haar is toch wel een beetje heilig hoor ;-)
Dus kan me wel enigzins voorstellen hoe je je moet voelen, en bekeken voelt worden. Weet je.. Zulke mensen moeten dr ogen bijhouden! Kan daar best boos om worden..

Maar ik hoop echt van harte dat deze pil de uitkomst gaat zijn voor je! En als je HA positief is, is dat een goed teken toch!

Liefs Deb.

hoi hoi,
ik hoop dat dit nu goed voor je gaat werken! Zou wel weer fijn zijn hè om je haar weer wat langer dan een paar milimeter te kunnen hebben. Ik duim voor je. Ik vind overigens wel dat je er super stoer onder bent!

groetjes Tamar

Terug
Bovenaan