UPDATE MEIKE + FOTO'S

Hallo meiden,

lang geleden dat ik meegeschreven heb en ook meegelezen. Meike heeft 5 weken de pokken gehad dus dat houd je wel bezig.....

De onderzoeken die Meike heeft gehad waren vervelend maar er is vastgesteld dat ze geen afweerstoornis heeft. Wel een laag immunoglobine gehalte waardoor ze dus de virussen oppikt. Zaak is dat ze geen longontsteking of iets anders "groots" oploopt. Dus toch wel regelmatig penicciline of antibiotica.

Gelukkig is het op Vlie regelmatig erg mooi weer dus zijn we veel buiten en laten haar regelmatig in de buitenlucht slapen. Ze ziet er blakend gezond uit haha

Wij zijn blij, gelukkig en heeeeel trots op onze meiden. Wij hebben zelf het idee dat de zwaarste tijd achter de rug is en dat Meike steeds gezonder en langer gezond zal zijn.

Hier wat foto's van afgelopen donderdag:

Lekker spelen met zand...

"Kom maar lieverd ik help je wel...." (zegt Isa altijd tegen Meike)

Mijn favoriete foto. Ik ben al heel druk met de foto geweest, bewerken, collage's, noem maar op..

Het was zo heerlijk....

Liefs van ons en ik hoop weer wat vaker hier te zijn maar ik ben op mijn manier heel druk. Thuis klussen, werken en veel met de meiden op sjouw..

Pffff, wat een intensieve tijd. Vijf weken de pokken, kan me voorstellen dat dat je bezig houdt. Wat fijn dat ze geen immuunziekte heeft.
Ik hoop voor jullie dat er nu rustigere tijden aan zullen breken en jullie lekker kunnen genieten van jullie gezin! Lekker naar buiten op Vlieland, de foto's zien er fantastisch uit!

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

He?? 5 weken last van de pokken. Jeemig!
Gelukkig dus "alleen" maar een lage weerstand.
Nou maar hopen dat die heerlijke frisse lucht daar jullie moppie sterker maakt.

Geweldige foto's hoor!

Liefs,

Tessie

Hai Renske

Heb echt regelmatig aan je gedacht, fijn om je weer te lezen! Jullie hebben het weer even gehad zeg, 5 weken pokken, pffff. Goed wel om te lezen dat het gelukkig meevalt met Meike, en inderdaad veel naar buiten: heeeerlijk dat het voorjaar en de zomer eraan komt.

Wat een geweldige foto's trouwens en wat een mooie meisjes! Isa wordt ook al echt groot he? Hoe oud is zij nu? Geniet van je rijkdom, maar dat straalt van je foto's af!

Fijn dat je er weer bent, hopelijk lezen we weer regelmatig hoe het gaat!

Heel veel liefs
Susan

Terug
Bovenaan