Update met véééél foto's!!

Hoi mama's, vriendjes en vriendinnetjes,

Weer terug van weggeweest, al heeft mama hier regelmatig even hier gespiekt hoor!

Onze vakantie is bijna om, hebben nog een weekje, en natuurlijk erg veel foto's geknipt. Teveel om ze nu allemaal te plaatsen. Maar hier alvast een kleine impressie;

Op mijn verjaardag zijn we naar de Efteling geweest,.. Wat is dat gaaf zeg!

Een paar daagjes erna had ik mijn kinderfeestje,.. Super leuk!!

De taart was net als vorig jaar ongelooflijk lekker,..

Ook heerlijk dat ik dan gewoon alles door m'n gezicht mocht smeren,.. hihihihi..

Toen zijn we lekker op vakantie gegaan naar Frankrijk,.. Fijn weer, waanzinnige camping en...

..natuurlijk stokbrood!!

Ook m'n bumba badje ging in de douche daar, das lekker badderen!!!

En natuurlijk een beetje sjansen met die Franse meisjes... joehoe!!

Bij terugkomst natuurlijk naar Madurodam, naar mijn helden,.. SESAMSTRAAT!!

Met mama even Elmo restylen..

Daarna naar het kinderfeestje van Fabio,.. Fietsen met Ernie om m'n nek hihi..

En ja,.. Liefde gaat door de maag!!

Toen naar de Apenheul,.. Dat was écht leuk!

Ook mama stond eens voor de afwisseling mooi op de foto..

En de mooiste foto is deze,.. Ik krijg een broertje of zusje!!!!!!

Het was in het begin weer erg spannend. Mama had weer een bloeding en het leek voor de 3e keer mis te gaan,.. Maar gelukkig gaat nu alles goed en zijn we inmiddels 12 wk zwanger!! Half maart zal mijn broertje of zusje geboren worden.

Veel groetjes van mij,

Kay (en  van mama natuurlijk)

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Wauw wat gaaf voor jullie! Een heeeeel fijne en ontspannen zwangerschap toegewenst!

En Kay, wat ben je toch een lekker ding! Alles is leuk in jouw leventje als ik zo naar de foto's kijk! En wat hebben pappa en mamma jou verwend met leuke vakantietripjes!

Leuk weer wat van je te lezen Esmé!
Liefs Nelleke

Wat een leuke vakantie heb jij gehad zeg !! Vond je die aapjes niet een heel klein beetje eng ? Ikke wel !!

En wat heb jij een mazzel zeg, dan ben jij straks GROTE broer !! Gefeliciteerd en je mama en papa natuurlijk ook !! Ben wel jaloers hoor, want ik blijf maar een kleine broer...

Groetjes Milan

Hoi Kay en Esmé,

Inderdaad erg leuke foto's. Vooral die laatste, ik ben het met je eens, da's één van de leukste foto's die je kunt maken !!!

VAN HARTE GEFELICITEERD !!!!!!

Zwanger maar lekker mee met de moekes hier hihi.
Heerlijke vakantie zo te zien. Welkom terug allebei !!!

Groetjes happyM.

Jeeetje Esme, wat een leuk bericht zeg! En wat heerlijk dat je de 12 wekengrens gepasseerd bent........... Gefeliciteerd meid, het is jullie echt supergegund!

En de rest van de foto's zijn natuurlijk ook helemaal leuk haha. Welkom terug!

Liefs
Susan

Ha Kay,
Uit ervaring weet ik dat het erg leuk is om grote broer te zijn! Dat ga jij vast ook fantastisch vinden. De komende weken maar extra lief zijn voor mama en voor je het weet ben jij de held van een nieuw minimensje!
Groetjes
Gijs

Hoi Kay!

Wat een leuke dingen hebben jullie allemaal gedaan zeg!! En wat SUPER dat je een broertje of zusje krijgt!! Wat heerlijk dat het nu allemaal goed gaat!!

Gefeliciteerd en GENIET!!!!

Liefs Marit dv Monique 9 wk+1 dag zwanger!

Jullie vakantie was geweldig zo te zien! EN natuurlijk geweldig nieuws dat Kay een broertje of zusje krijgt! Helemaal SUPER! Gefeliciteerd en geniet lekker van de zwangerschap!

Lisenka mv Tessa en Meike

Terug
Bovenaan