Update Mieka -->Bloeddruk

He meiden
Wil effe kwijt dat ik morgen word ingeleid.
Ben vandaag naar ziekenhuis geweest en heb gesprek gehad met gyn.
Bloeddruk was 160/90 enne er zat eiwit in urine dus reden voor bloedonderzoek.
Ze konden zien dat er licht wat aan de hand was dus willen mij morgen gaan inleiden.
Heel raar idee/gevoel, ook lekker gevoel want ik ben te nieuwsgierig naar onze kleine meid.
Wij hadden vandaag 4 uur in ziekenhuis gezeten enne net naar kapper geweest, leuke nachtkleding gekocht.
Dadelijk onze tassen inpakken en dan op naar morgen --> Een groot avontuur ;)

Gyn was heel eerlijk en raden ons aan om zelf lekker voedsel mee te nemen omdat het eten in ziekenhuis niet zo lekker is ;)

Hebben jullie nog tips om komende dag door te komen, want het kan zo maar twee of meer dagen duren.
xxx

Leuk is dat om te weten dat je kindje binnenkort echt komt! Ik hoop voor jullie dat het lekker vlot gaat... Neem in ieder geval iets te lezen mee, mischien een laptop?
En wat lekkers...tja, toen ik aan het bevallen was, heb ik alle drie de keren flink overgegeven...hihihi...maar mischien dat manlief er wel zin in kan krijgen?!?

Ik weet niet of je de enveloppen van de geboortekaartjes al geschreven hebt, maar dat lijkt me ook een klusje voor als het iets langer duurt!

Veel succes (ook met het vroege opstaan)!

Liefs Petra

Leuk is dat om te weten dat je kindje binnenkort echt komt! Ik hoop voor jullie dat het lekker vlot gaat... Neem in ieder geval iets te lezen mee, mischien een laptop?
En wat lekkers...tja, toen ik aan het bevallen was, heb ik alle drie de keren flink overgegeven...hihihi...maar mischien dat manlief er wel zin in kan krijgen?!?

Ik weet niet of je de enveloppen van de geboortekaartjes al geschreven hebt, maar dat lijkt me ook een klusje voor als het iets langer duurt!

Veel succes (ook met het vroege opstaan)!

Liefs Petra

Ha Mieka,

Spannend zeg. Maar oh wat een heerlijk idee dat je straks je kleintje echt vast kan houden. Ik hoop voor je dat het allemaal voorspoedig gaat en dat je morgen kunt gaan genieten na het harde werk.

Liefs,

SPANNEND!!!

Tips, tja, weet het niet. Ik heb lekker tv gekeken tijdens de inleiding. En had ook een stapel tijdschriften mee. Mijn man had de Nintendo DS meegenomen, die heeft spelletjes gespeeld.

Ik vond zelf het ziekenhuis eten niet zo dramatisch. Zoiezo mochten we op de verloskamers zelf eten uit de keuken pakken, brood, crackers, beleg, etc etc. Warm eten kwamen ze vragen. Ik vond het niet vies, maar goed, smaken verschillen. Ik zou alleen niet al te vet eten.

Leuk dat je nog effe naar de kapper bent geweest, lig je er lekker frisgeknipt bij in je kraambed. Haha, en nachthemden, die had ik ook de dag voor mijn inleiding nog gekocht.

Succes meid!!

SPANNEND!!!

Tips, tja, weet het niet. Ik heb lekker tv gekeken tijdens de inleiding. En had ook een stapel tijdschriften mee. Mijn man had de Nintendo DS meegenomen, die heeft spelletjes gespeeld.

Ik vond zelf het ziekenhuis eten niet zo dramatisch. Zoiezo mochten we op de verloskamers zelf eten uit de keuken pakken, brood, crackers, beleg, etc etc. Warm eten kwamen ze vragen. Ik vond het niet vies, maar goed, smaken verschillen. Ik zou alleen niet al te vet eten.

Leuk dat je nog effe naar de kapper bent geweest, lig je er lekker frisgeknipt bij in je kraambed. Haha, en nachthemden, die had ik ook de dag voor mijn inleiding nog gekocht.

Succes meid!!

Succes morgen.
En iets lekkers meenemen heb ik ook gedaan.
Bij ons hadden de kraamkamers koelkastjes dus ik had lekker tartaar meegenomen voor op een wit bolletje haha.
Was zo heerlijk na de bevalling!!!

Hoi,

wij hebben wat te lezen en een spelletje (kaarten) ingepakt. Spslletje hebben mijn moeder en mijn man dankbaar gebruik van gemaakt (wij zijn ook 2 dagen in het ziekenhuis geweest). Ik was eigenlijk te ziek om iets te doen.
Eten vond ik eigenlijk prima in het ziekenhuis, wel wat kleine snacks en wat fruit meegenomen. Maar dat was voornamelijk voor mn man en voor de dagen erna, ik hoefde echt niets en heb ook een aantal malen gespuugd.
Wel lekker zeg, in het weekend heb je jullie kleintje in je handen.

Veel succes gewenst en we horen het wel...

groetjes Natasja

Terug
Bovenaan